וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד תוכל לרכוש את כרטיס השחקן של דן ביטון בעוד שנתיים

8.9.2016 / 7:09

הכישרון הגדול של מחלקת הנוער האדומה עוזב ועשוי להימכר בעתיד תמורת מיליון שקל בכפוף לאישור השחקן. אוחנה יוצג במסע"ת (17:15, חי בוואלה! ספורט), באלופה בירכו על הגעתו: "אלונה שוב הוכיחה שהיא עושה את המהלכים הנכונים"

דן ביטון שחקן הפועל באר שבע מול דני פרדה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עוזב את האלופה. דן ביטון/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד תוכל לרכוש את כרטיס השחקן של דן ביטון בתום השנתיים בהן יהיה מושאל אליה מהפועל באר שבע. ביטון, שנחשב בעיני רבים ובעיקר בעיני האוהדים המקומיים לכישרון הבא של המועדון, הושאל לאשדוד כחלק מעסקת מיכאל אוחנה לאחר שבאשדוד התעקשו שהוא יהיה חלק מהעסקה. לוואלה! ספורט נודע שהאשדודים יוכלו לרכוש את השחקן שגדל במחלקת הנוער של באר שבע בתום שתי עונות ההשאלה, אך יש לציין שמימוש האופציה כפוף להסכמתו של השחקן עצמו. לפי גורם המעורה בפרטים, אופציית הרכישה עומדת על מיליון שקלים. אותו גורם ציין שייתכן כי באר שבע גם תקבל אחוזים על מכירה עתידית של ביטון אם אשדוד תרכוש אותו.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. יוסי ציפקיס
בבאר שבע חגגו את המהלך של ברקת/יוסי ציפקיס

המהלך הזה גורם לאכזבה ללא מעט מאוהדי באר שבע, שהחשיבו את ביטון לדבר הבא של הקבוצה והיו רוצים לראות שחקן בית בדמותו מתפתח במועדון ולא עובר למועדון אחר. עם זאת, מרבית הקהל וכמובן בקבוצה היו שבעי רצון מהמהלך שהביא את אוחנה - שבעיני רבים נחשב לכישרון הכי מבטיח של הכדורגל הישראלי - לשורות האלופה.

"אלונה שוב הוכיחה שבשנים האחרונות היא עושה את המהלכים הכי נכונים שיש", אמר שחקן בקבוצה, "אם פעם שחקנים מבטיחים כמו אוחנה היו עוברים אוטומטית למכבי והפועל תל אביב או למכבי חיפה, היום הם קודם כל מגיעים לבאר שבע".

אוחנה, שירוויח בעונה הראשונה כ-150 אלף דולר, יערוך היום את אימון הבכורה שלו ויוצג במסיבת עיתונאים (17:15, חי בוואלה! ספורט). אגב, השחקן לא יוכל לשחק בליגה האירופית בשל העובדה שמועד ההרשמה נגמר ביום חמישי האחרון. לכן, אוחנה ישחק בקבוצה עד חודש ינואר רק במשחקי הליגה והגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully