וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו האריך את חוזהו בעונה נוספת

6.9.2016 / 22:20

הקשר, שהיה בורג מרכזי בזכייה באליפות אשתקד, יישאר אדום לפחות עד סוף עונת 2018/19 ושכרו שודרג. אוגו צייץ: "תודה לנשיאה אלונה ברקת, למאמנים, לצוות המקצועי ולחברים שלי לקבוצה שאפשרו לי להתפתח"

צילום ועריכה: יותם רונן

ג'ון אוגו, קשרה המצוין של הפועל באר שבע, חתם הערב (רביעי) על הארכת חוזהו בעונה נוספת במועדון. לקשר הניגרי בן ה-28, שהיה בורג מרכזי בזכייה של הקבוצה באליפות בעונה החולפת, היה חוזה עד סוף העונה וכעת הוא מבטיח את הישארותו במועדון עד סוף עונת 2018/19 לפחות, כאשר שכרו ישודרג משמעותית.

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. הטוויטר של ג'ון אוגו, צילום מסך
נשאר אדום. ג'ון אוגו/צילום מסך, הטוויטר של ג'ון אוגו

"אני שמח להמשיך לייצג את הפועל באר שבע", צייץ אוגו, "עברתי לישראל לפני שנתיים וזכיתי לתמיכה ואהבה גדולה. אני מבטיח להמשיך לתת את הטוב ביותר שלי על המגרש. תודה לנשיאה אלונה ברקת, למאמנים, לצוות המקצועי ולחברים שלי לקבוצה שאפשרו לי להתפתח. אני לא יכול לשכוח ורוצה להגיד תודה גדולה לכל האוהדים שלנו ששרים לי מדי משחק. אחזיר לכם על האמון, אתם הופכים אותי לשחקן טוב יותר".

לפני מספר ימים התראיין הקשר הניגרי לתקשורת במולדתו ואמר: "זה כמעט סגור, בקרוב אחתום על חוזה חדש בהפועל באר שבע. אני מצפה לקמפיין שלנו בליגה האירופית, וגם להמשיך לעבוד קשה ולהפוך לכדורגלן טוב יותר ממה שהייתי בעונה שעברה. החוויה מהמפגש הכפול עם סלטיק במוקדמות ליגת האלופות הייתה משוגעת. אני מקווה שבליגה האירופית נמצא את הקצב הנכון ונצליח לעלות שלב. אנחנו משחקים נגד אינטר, סאות'המפטון וספרטה פראג, אבל אנחנו מוכנים, הפועל באר שבע לא חוששת מאף יריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully