וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ברק יצחקי מתקרב

6.9.2016 / 16:14

החלוץ הסכים לוותר על כ-30 אחוזים משכרו במכבי ת"א ונכון לעכשיו נותר פער של 50 אלף דולרים בין הצדדים. גם ורמוט עדיין בתמונה. דאגה מכושרו הירוד של סאבו, קשר ברזילאי (19) נבחן

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

התקרבות משמעותית חלה ביממה האחרונה בין ברק יצחקי לבית"ר ירושלים. זאת לאחר שהחלוץ הוריד בדרישותיו ולמעשה מוכן לוותר על כ-30 אחוזים משכרו במכבי תל אביב, לא כולל מענקים קבועים. נכון לעכשיו עדיין נותר פער של כ-50 אלף דולר בין הצדדים לכל אחת מהשנתיים הבאות, כאשר כל צד מצפה להתגמשות מהצד השני כדי שהקאמבק של יצחקי לטדי יושלם.

בבית"ר אמרו היום: "יכול להיות שהעניין עם ברק ייסגר ויכול להיות שלא, אבל ברור שזה ייגרר עד לרגע האחרון". מבחינת בית"ר, אגב, גם גילי ורמוט עדיין בתמונה והראשון שיסכים לדרישת טביב יהיה זה שיצורף.

בתוך כך, הקשר הברזילאי בן ה-19 מתיאוס לימה החל היום בהתרשמות בבית"ר ירושלים. לימה משתייך לסגל הרחב של בוטאפוגו הברזילאית ושיחק עד לפני שנה בקבוצה הצעירה של המועדון, עד גילאי 20. לימה היה אמור להגיע לבית"ר להתרשמות בעבר אך הדברים לא יצאו לפועל וכעת הוא החל בהתרשמות מחודשת. בבית"ר יקבלו החלטה לגביו בשבוע הקרוב.

סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים מול ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הקאמבק מתקרב. ברק יצחקי מול בית"ר/יוסי ציפקיס

הקבוצה קיימה היום שני אימונים וממשיכה לגלות סבלנות כלפי אריק סאבו, אך בצוות המקצועי מודאגים מאוד מהכושר הירוד בו הוא נמצא ומבינים כי יהיה קשה להשתמש בו בתקופה הקרובה. לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, ההערכה היא כי רן בן שמעון יעדיף לשחק עם שלושה בלמים, כאשר דוד קלטינס יצטרף לחסוס רואדה וטל כחילה או דן מורי. ז'והאן אודל צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב, כשגם איתי שכטר עשוי לשוב להרכב הראשון אחרי שלא פתח נגד עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully