וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב שלום לכם: דנבר וקרוליינה יוציאו לדרך את העונה

הנה זה מגיע: עונת 2016 ב-NFL תיפתח עם שחזור של הסופרבול האחרון, שבעה חודשים בדיוק אחרי שהברונקוס הכניעו את הפנת'רס (בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט 5 ו-HD)

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. רויטרס
שבעה חודשים אחרי, עוד מפגש בין הברונקוס לפנת'רס/רויטרס

שבעה חודשים ויום אחד בדיוק לאחר שקיימו ביניהן את המשחק הרשמי האחרון של ה-NFL, דנבר וקרוליינה ייפגשו שוב על כר הדשא, כדי להוציא לדרך את העונה החדשה, בלילה שבין חמישי לשישי (3:30, ספורט 5 ו-HD).

האלופה דנבר עברה שינויים קיצוניים בפגרה, לפחות בכל הנוגע לחלק ההתקפי שלה. פייטון מאנינג פרש, ברוק אוסווילר ששיחק במקומו בלא מעט משחקים עזב ליוסטון ומי שיתייצב מאחורי הסנטר הוא טרבור סימיאן, שהיה די אלמוני עד לא מזמן. ההגנה לפחות, שמרה על כל התותחים הכבדים ובראשם וון מילר, שינסה, ממש כמו בסופרבול, להטיל את אימתו על הפנת'רס.

קרוליינה הייתה כמעט מושלמת בעונה שעברה, אותה סיימה במאזן 1:15. גם בפלייאוף הפנת'רס נראו טוב מאוד, אבל לסופרבול הם לא ממש הופיעו ופספסו את הצ'אנס הגדול לזכות באליפות. ה-MVP קאם ניוטון פותח עונה בה הוא יצטרך להוכיח ש-2015 לא הייתה מקרית והוא מקבל בחזרה את קלווין בנג'מין, התופס שהחמיץ את כל העונה הקודמת בגלל פציעה וישותף לפחות לחלק מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully