וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב במוקדמות היורו: מיכאל אוחנה ודור חוגי בחוד הצעירה מול ליכטנשטיין

6.9.2016 / 14:30

אחרי התיקו בפורטוגל והעלייה למקום השני בבית, ישראל לא צפויה להתקשות במושבה (19:45, ערוץ 20) מול נמושת הבית שהפסידה בכל 42 המשחקים שקיימה. אליאל פרץ ונטע לביא יפתחו בקישור

יוסי ציפקיס

בווידאו: משדר מיוחד לקראת משחקה של נבחרת ישראל מול איטליה

אחרי התיקו המחמיא בפורטוגל, הנבחרת הצעירה של ישראל תארח הערב (שלישי, 19:45, שידור ישיר בערוץ 20) את ליכטנשטיין באצטדיון המושבה, במשחקה השמינית במסגרת בית ד' של מוקדמות יורו 2017.

שחקן נבחרת ישראל, דור פרץ. קובי אליהו
הזדמנות לשפר את הפרש השערים. דור פרץ/קובי אליהו

הנקודה בפורטוגל העלתה את ישראל למקום השני בבית עם 12 נקודות, אבל כזכור רק הראשונה מכל בית עולה לאליפות אירופה וארבע הסגניות הכי טובות מתשעת הבתים תשחקנה בפלייאוף. כרגע, אגב, ישראל מדורגת אחרונה מבין הסגניות, אך נותרו לה שלושה משחקי בית כדי לשפר את המצב ואולי בכל זאת להיות בין ארבע המאושרות.

המשחק מול ליכטנשטיין בכל מקרה לא יעזור בטבלת הסגניות (הנקודות מול המדורגת שישית בכל בית לא נחשבות) אבל זו תהיה הזדמנות מעולה לשפר את הפרש השערים ולהעניק למרקו בלבול ניצחון בהופעה הביתית הראשונה שלו כמאמן הנבחרת. נמושת הבית מגיעה ללא נקודות או שערי זכות, וספגה עד כה 29 שערים בשמונה משחקים, כולל רביעייה מישראל ביוני אשתקד. למעשה, ליכטנשטיין הצעירה מעולם לא השיגה נקודה במוקדמות והפסידה בכל 42 משחקיה.

אז, ב-7 ביוני 2015 בוואדוץ, גדי קינדה כבש את השער הראשון של הנבחרת הצעירה, עומרי אלטמן בלט עם צמד ואיאד אבו עביד הוסיף שער משלו בתווך. כל השלושה לא יפתחו הפעם, כשדור חוגי צפוי לתפוס את מקומו של שובל גוזלן בחוד. אורן ביטון יפתח כמגן ימני, בעוד אליאל פרץ בקישור.

הרכב משוער: גולן אלקסלסי, אורן ביטון, דור פרץ, עאיד חבשי, לירן סרדל, אליאל פרץ, נטע לביא, עידו דוידוב, מקסים פלקושצ'נקו, מיכאל אוחנה, דור חוגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully