וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי הדהימה אותי"

25.10.2002 / 6:41

אוברדוביץ' מחמיא לסגל החדש של בלאט: מכבי החדשה לא פחות טובה מהישנה . לואיס: האווירה באולם הזכירה לי את פיינל פור המכללות. וויצ'יץ': גם בויטוריה שיחקנו טוב, רק שהפעם ניצחנו


מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, אמר לערוץ ספורט 5+ אחרי המשחק: "ההרגשה טובה, אני שמח בשביל השחקנים החדשים בקבוצה שחוו ניצחון חוץ ראשון, אני מקווה שזה יעזור עם הבגרות וההתקדמות שלנו כקבוצה. גם אחרי ניצחון החוץ הראשון בתקופת פיני גרשון, באיטליה על וארזה, השתפרנו ולמדנו לשחק כיחידה. הרבה דברים טובים קרו מאז. עשינו את ההגנה האזורית - אישית שלנו בצורה טובה.

"עשינו עבודה טובה בריבאונד. אנחנו משתמשים בוידאו להראות לשחקנים מה עושים ועבדנו באימונים על ריבאונד, כדי לשפר לעומת המשחק מול טאו ולהכניס את העניין למודעות. מול טאו בריבאונד זו לא היתה היכולתת האמיתית שלנו. באופן כללי, אנחנו אחת מקבוצות הריבאונד הטובות שיש באירופה, הרבה בגלל האופי והיכולת של השחקנים".

בלאט הוסיף לגבי אריאל מקדונלד: "לפני המשחק כשראיתי אותו בירוק, זה היה מוזר. רציתי לשאול אותו למה הוא לא לובש צהוב כי הוא חלק מהמשפחה שלנו" (ידיעות אחרונות).

קווינסי לואיס אמר בסיום: "זה היה משחק גדול וכל מה שעשינו הצליח. אחרי שני הפסדים בחוץ היה לנו חשוב מאוד להוכיח שאנחנו מסוגלים לנצח במשחק חוץ, ופנאתינייקוס גם עזרה לנו בזה. אהבתי מאוד את האווירה באולם שהזכירה לי מאוד את הפיינל פור של המכללות בארה"ב".

ניקולה וויצ'יץ', הקלע המצטיין במשחק אמש אמר: "שיחקנו טוב עוד בויטוריה, אבל הפסדנו בשתי הדקות האחרונות, ההבדל הוא שהפעם ניצחנו, וזה קרה בגלל שהשתפרנו בהגנה. צריכים לקחת את המשחק פרופורציונלית ולדאוג שלא יהיו עוד עליות וירידות".

ז'לימיר אוברדוביץ', מאמן פנאתינייקוס, אמר בסיום: "מכבי הדהימה אותי. אני חושב שהבעיה שלנו לא הייתה מקדונלנד אלה שהרבה שחקנים לא היו במשחק. כפי שזה נראה על הפרקט, מכבי באה מוכנה טוב יותר ובלאט עשה שיעורי בית טובים , והוא יכול להיות גאה בניצחון. אני מקווה שזה יהיה הפסד הבית האחרון שלנו העונה ואני חייב לציין שמכבי החדשה לא פחות טובה ממכבי הישנה, זו קבוצה חזקה מאוד עם הרבה שחקנים טובים שחסר להם קצת ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully