וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ברידג'ווטר: סם ברדפורד עבר בטרייד למינסוטה

3.9.2016 / 22:26

הווייקינגס שלחו לפילדלפיה בחירת סיבוב ראשון בדראפט הבא ובחירת סיבוב רביעי בדראפט 2018 תמורת הקוורטרבק. קרסון וונץ צפוי לפתוח. מארק סאנצ'ז בדרך לדאלאס. וגם: האם טום בריידי פתח במחאה נגד הליגה?

סם ברדפורד פילדלפיה איגלס. Darron Cummings, AP
ינסה להשתלב במהרה. ברדפורד/AP, Darron Cummings

רגע לפני פתיחת העונה, טרייד גדול הערב (שבת) ב-NFL: מינסוטה, שאיבדה את הקוורטרבק הפותח שלה טדי ברידג'ווטר, אשר נפצע במהלך אימון השבוע וגמר את העונה, העבירה אליה את הקוורטרבק סם ברדפורד ושלחה תמורתו לפילדלפיה בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2017 ובחירת סיבוב רביעי בדראפט 2018.

העזיבה של ברדפורד, שנותר ממורמר בעיר האחווה מאז בחירתו של קרסון וונץ על ידי האיגלס במקום השני של הדראפט החולף, חיפש דרך החוצה ומשמעות הטרייד היא גם כי פילדלפיה אכן הולכת עם וונץ בתור הפותח שלה העונה. הוא צפוי לפתוח כבר במחזור הראשון מול קליבלנד, אם יתגבר על הפציעה בצלעות. במידה שלא, צ'ייס דניאל יתייצב מאחורי הסנטר.

* דאלאס, שתיאלץ להסתדר ללא טוני רומו בשבועות הראשונים של העונה לכל הפחות, עומדת לצרף את מארק סאנצ'ז, ככל הנראה כגיבוי לדאק פרסקוט. סאנצ'ז חתם בפגרה בדנבר, אך הפסיד בתחרות על עמדת הקוורטרבק הפותח לטרבור סימיאן, כאשר גם הרוקי פקסטון לינץ' הקדים אותו, מה שהוביל לשחרורו מהאלופה. על פי דיווחים, הברונקוס גם מנסים לעשות טרייד על מגן הפינה אקיב טליב.

* צ'יפ קלי החליט סופית כי קולין קפרניק יישאר בסגל של סן פרנסיסקו, אך לא יפתח. מי שיעמוד מאחורי הסנטר, לפחות בתחילת העונה, יהיה בליין גאברט.

* בטרייד נוסף, פיטסבורג העיברה אליה את גן הפינה של קליבלנד, ג'סטין גילברט, בעוד הבראונס קיבלו בחירת סיבוב שישי ב-2018. גילברט, שנבחר במקום השמיני בדראפט לפני שנתיים, היה חלש מאוד מאז והבראונס, שבונים מחדש את הקבוצה, בעיקר את ההגנה, החליטו להיפרד.

* האם טום בריידי ביצע אקט מחאה נגד ה-NFL? בארצות הברית טוענים כי הקוורטרבק, שהושעה על ידי הליגה מארבעה משחקים בשל פרשת "דפלייטגייט", הסתיר את סמל הליגה המוצב על קסדות השחקנים במהלך משחק קדם העונה האחרון של הפטריוטס, מול ניו יורק ג'איינטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully