וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך במחאה: קפרניק כרע ברך בזמן ההמנון, חברו לקבוצה הצטרף

הקוורטרבק של סן פרנסיסקו שוב סירב לעמוד במהלך שירת ההמנון האמריקאי, הפעם במשחק חוץ בסן דייגו. הסייפטי אריק ריד הצטרף אליו. במשחק אחר: ג'רמי ליין מסיאטל ישב תוך כדי ההמנון

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס כורע ברך בזמן ההמנון האמריקאי. AP
קפרניק כורע בזמן ההמנון/AP

משחקי קדם העונה ב-NFL הגיעו לסיומם הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר מרבית העיניים הופנו, באופן לא מפתיע, לסן דייגו, שם התארחו סן פרנסיסקו והקוורטרבק המוחה שלה, קולין קפרניק, דווקא בערב בו הצ'ארג'רס הוקירו את כוחות הביטחון.

לאחר שבמשחק ההכנה הקודם עורר קפרניק סערה גדולה כאשר בחר לשבת בזמן שירת ההמנון האמריקאי, הוא המשיך במחאתו כנגד האלימות המשטרתית והבעיות בחברה האמריקאית. הלילה, קפרניק כרע ברך בזמן ההמנון, בעוד שבקהל נראים שלטים כמו "אתה אמריקאי, תתנהג בהתאם".

הגרביים של קפרניק

אם לא די בכך, הרי שהמחאה התרחבה. הסייפטי של הניינרס, אריק ריד, הצטרף לקוורטרבק בכריעת הברך ואילו שחקנה ג'רמי ליין, שחקנה של סיאטל, ישב במהלך ההמנון במשחק של קבוצתו מול אוקלנד. אגב, כבר אתמול הצית קפרניק סערה נוספת, כאשר צולם באימון כשהוא לובש גרביים בהם נראים שוטרים בצורת חזירים. מיד לאחר מכן, הוא פרסם הודעה בה כתב: "שני דודים שלי וחברים שלי הם שוטרים שמנסים להגן על כל האנשים. יש שוטרים ששמים את הקהילה בסכנה ואת השוטרים עצמם בסכנה".

והיה גם פוטבול. קפרניק עצמו הוביל דרייב מוצלח בפתיחת הניצחון על הצ'ארג'רס 21:31. הוא סיים עם 103 יארד. כמיטב המסורת במחזור הרביעי והאחרון של משחקי קדם העונה, השחקנים הפותחים נחו והמחליפים זכו להזדמנות לשמור על מקומם בקבוצה. מי שבכל זאת שיחק הוא טום בריידי, שמושעה לארבעת המחזורים הראשונים של העונה הסדירה ורשם 16 מ-26 ל-166 יארד, טאצ'דאון ואיבוד בהפסד של ניו אינגלנד 17:9 בניו יורק לג'איינטס.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ג'רמי ליין סיאטל סיהוקס יושב בזמן ההמנון האמריקאי. AP
גם ג'רמי ליין הצטרף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully