וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: נכנסים לחודש האחרון של העונה

חודש בדיוק נותר עד לסיום העונה הסדירה ב-MLB ולכבוד האירוע, מוצג בפניכם המצב בכל אחד מהבתים השונים ובווילד קארד. מה הסיכוי של היאנקיז? איפה עומדים הקרדינלס? ומי יעצור את הקאבס?

גארי סאנצ'ז ניו יורק יאנקיז. AP
נמצא בתקופה אדירה. סאנצ'ז/AP

בעוד חודש בדיוק מהיום תגיע לסיומה העונה הסדירה ב-MLB, כך שכל משחק בימים אלה קובע ומכריע עבור הקבוצות הנאבקות על המיקומים השונים לקראת הפלייאוף, או בכלל על הכניסה אליו. נעבור בית-בית ובווילד קארד ונראה מה המצב.

AL מזרח: שבוע מוצלח לטורונטו, שהסתדרה עם בולטימור וניצחה אותה פעמיים מתוך שלושה משחקים בחוץ. הבלו ג'ייז, עם חמישה ניצחונות משישה משחקים, מובילים את הבית במאזן 57:76 וביתרון שני משחקים על בוסטון, שמנסה להשאיר את הראש מעל המים. האוריולס כבר בפיגור ארבעה משחקים והפלייאוף בורח. היאנקיז, עם גארי סאנצ'ז, התופס הסנסציוני שאומנם נרגע מעט אך עדיין ממשיך להראות נהדר, עוד לא אמרו נואש ואחרי שני ניצחונות דרמטיים ברציפות בקנזס סיטי, הם במרחק 6.5 משחקים מפסגת הבית.

AL מרכז: שלושה ניצחונות רצופים הציבו את קליבלנד ביתרון ארבעה משחקים וחצי על פני דטרויט, שבעצמה רשמה שלושה ניצחונות ברצף ולקחה בסך הכול שמונה מעשרת האחרונים, כדי לחזור למרוץ. האלופה קנזס סיטי, שהייתה בתקופה נהדרת, נבלמה קצת השבוע ורחוקה כבר 7.5 משחקים.

AL מערב: טקסס ממשיכה לשלוט ועם רצף של חמישה ניצחונות, לא משאירה לאף יריבה סיכוי להתקרב, בעוד סיאטל התרסקה עם חמישה הפסדים ברציפות ורחוקה כבר 11.5 משחקים. יוסטון, שהתעוררה מחדש לאחרונה, במרחק 8.5, אחרי שהיא לקחה שמונה מעשרת האחרונים שלה.

AL ווילד קארד: בוסטון מחזיקה כרגע בכרטיס הראשון, ביתרון שני משחקים על פני המקום השני והשלישי, שם נמצאות במשותף בולטימור ודטרויט, שתיהן במאזן 61:72. משחק אחד מאחוריהן יושבת יוסטון ואילו היאנקיז רחוקים 2.5 משחקים בלבד. עוד בתמונה, הרויאלס (שלושה משחקים מאחור) והמארינרס (ארבעה).

אדיסון ראסל קרל אדוארדס ג'וניור שיקגו קאבס. AP
תפיסה מדהימה וחבטת ניצחון. ראסל/AP

NL מזרח: הבית הזה נראה די סגור. וושינגטון יצאה מסלאמפ קטן עם רצף של שלושה ניצחונות ומובילה בתשעה משחקים וחצי על סגנית האלופה ניו יורק מטס ובעשרה וחצי על מיאמי.

NL מרכז: אם כבר מדברים על בתים סגורים. הקאבס שוב בטירוף וניצחו עוד ארבעה משחקים ברציפות, כולל תפיסה חולנית של אדיסון ראסל מול פיטסבורג, שעל הראש שלה השלימה שיקגו עוד סוויפ. הלילה, ראסל, שהתקשה מאוד לחבוט לאחרונה, סידר ניצחון דחוק על סן פרנסיסקו והקבוצה מעיר הרוחות במאזן אדיר של 47:86 וביתרון 15.5 משחקים על פני סנט לואיס חסרת האונים. אם שיקגו תשמור על הקצב הנוכחי עד לסיום העונה, היא תגיע ל-105 ניצחונות, הכי הרבה שלה מאז שנות ה-40'. היא גם בפלוס 223 בריצות. בקיצור, בלתי ניתנת לעצירה, לפחות כרגע.

NL מערב: הקרב הכי צמוד בחטיבה. הג'איינטס הפסידו הלילה כאמור והם רחוקים שני משחקים מהדודג'רס (59:74 מול 61:72). שתי הקבוצות ייפגשו עוד פעמיים העונה: באמצע החודש בלוס אנג'לס ובסדרת סיום העונה בסן פרנסיסקו, שם הכל יכול להיקבע.

NL ווילד קארד: הג'איינטס מחזיקים כרגע בכרטיס הווילד קארד הראשון וסנט לואיס, עם 62:70, בכרטיס השני. הקרדינלס מקדימים בשני משחקים את המטס, ב-2.5 את פיטסבורג ובשלושה את מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully