וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינץ: סמאשנובה הפסידה להנטוצ'ובה

25.10.2002 / 23:05

סמאשנובה הפסידה, לאחר מלחמה של שלוש מערכות, מול הטניסאית הסלובקית המצויינת. גם אלכסנדרה סטיבנסון בחצי גמר טורניר לינץ לאחר ניצחון ענק על קפריאטי

אנה סמאשנובה (17 בעולם), הפסידה הערב ברבע גמר טורניר לינץ (585 אלף דולר) לדניאלה האנטוצ'ובה מסלובקיה, המדורגת חמישית בטורניר 6:1, 4:6, 6:4. ניצחון יכול היה להקפיץ את סמאשנובה למקום ה-14 בעולם. הנטוצ'ובה היפהפיה, לקחה את המערכה הראשונה ללא הרבה קשיים 1:6 ובשניה כבר שברה, בדרך ליתרון 2:3. סמאש יכולה היתה לשבור חזרה, אך מיתרון 0:40 עם שלוש אפשרויות שבירה, הצליחה הנטוצ'ובה לחזור ובזכות שלושה אייסים, הצליחה לשמור על הגשותיה.

בסופו של דבר הצליחה הישראלית, לשבור חזרה, בכדי להשוות את המערכה השניה ל-3:3 ואח"כ שברה שוב ל-3:5. הסלובקית עוד הצליחה לחזור ל-4:5, אך אנה שברה שוב ולקחה את המערכה השניה 4:6. המאזן בין שתי הטניסאיות, עמד לפני המשחק על 0:1 לסמאשנובה - אגב, גם באותו משחק יחיד בין השתיים, הפסידה סמאש את המערכה הראשונה 1:6, עד שלבסוף ניצחה. הפעם זה כמעט והצליח שוב.

במערכה השלישית והמכרעת, כבר הובילה הנטוצ'ובה 0:2, לפני שסובבה את הקרסול. למזלה, הפציעה לא היתה חמורה והסלובקית העקשנית, חזרה למשחק אחרי הפסקה של כמה דקות והמשיכה לתת טניס מצויין ולשבור פעם נוספת, בדרך ל-2:5 ולהגשה לניצחון במערכה ובמשחק כולו. דווקא אז, נזכרה אנה לחזור ולהציג טניס מצויין, תוך שהיא מנצלת טעויות לא מחוייבות המציאות מצדה של הנטוצ'ובה. אנה צימצמה ל-4:5, אך לא הצליחה להשוות ובסופו של דבר, עלתה הסלובקית המצויינת, שכבר הפכה לחברה קבועה בעשיריה הראשונה, לחצי הגמר מול סטיבנסון.

התפוח לא נופל רחוק מהעץ

אלכסנדרה סטיבנסון, בתו של כוכב ה-NBA לשעבר דר' ג'יי, הראתה כי תכונות ווינריות בוודאי עוברות בירושה. סטיבנסון הביסה ללא תנאי את המדורגת 3 בעולם ו-1 בטורניר, ג'ניפר קפריאטי, 1:6, 1:6, בכדי לעלות לחצי הגמר בטורניר לינץ.

סטיבנסון שיחקה טוב, אך יריבתה ובת ארצה, פשוט לא היתה במשחק ונתנה לאלכסנדרה הצעירה להשיג ניצחון ענק. קפריאטי נראתה עייפה, כשגם כך היא נמצאת בתקופת דעיכה עבורה.

במשחק השלישי שנערך היום בטורניר גברה המדורגת רביעית, ג'סטין הנין מבלגיה, על האיטלקייה סילביה פארינה אליה, בתוצאה 6:7 (6:8), 2:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully