וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי ברידג'ווטר נפצע באימון מינסוטה, בקבוצה חוששים מפגיעה קשה

31.8.2016 / 8:00

הקוורטרבק הצעיר נפל לדשא ללא מגע של שחקן אחר, אחז בברך שמאל וזעק מכאבים. השחקנים "השתגעו. זו הייתה סצנה רעה", נכתב ע"י עיתונאים מקומיים. אמבולנס הוביל את ברידג'ווטר לבדיקות והאימון הופסק, בעוד שחקני הקבוצה מקללים בזעם וזורקים את הקסדות

טדי ברידג'ווטר מינסוטה וייקינגס. GettyImages
זה לא נראה טוב בכלל. ברידג'ווטר/GettyImages

העונה ב-NFL עוד לא יצאה לדרך, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) כבר נאלצנו לומר שלום לאחד השחקנים המלהיבים בליגה: טדי ברידג'ווטר סבל מפציעה חמורה בברך שמאל במהלך האימון של מינסוטה וייקינגס ובתום בדיקת MRI דחופה שעבר, התברר כי הוא ייאלץ להחמיץ את כל עונת 2016. ברידג'ווטר סובל מקרע מלא ב-ACL והברך שלו יצאה ממקומה, כאשר מהקבוצה נמסר: "לפחות אין לו משהו בעצבים".

אימון הקבוצה הופסק כ-25 דקות מתחילתו, לאחר שהקוורטרבק הצעיר והעולה של הווייקינגס קיבל את הכדור מהסנאפ, הלך לאחור לקראת הזריקה וברגע ששם את רגלו על הדשא, צנח במקום ונאנק מכאבים, תוך שהוא אוחז בברך שמאל, מה שמיד בישר רעות. הפציעה של ברידג'ווטר לא נגרמה כתוצאה ממגע עם שחקן אחר בקבוצה, אלא כאשר הוא בתוך הפוקט.

שאר שחקני מינסוטה התקרבו לקוורטרבק הכאוב והחלו להגיב בצורה מתוסכלת מאוד, תוך שהם מקללים וצועקים בזעם וחלקם אף זורקים את הקסדות שלהם לרצפה ונראים מאוכזבים מאוד מהסיטואציה, שמשאירה אותם בלי ברידג'ווטר לעונה שבפתח. אדריאן פיטרסון ושחקנים נוספים הניחו את ידיהם על ברידג'ווטר והתפללו לשלומו. על פי העיתונאים שהיו במקום, שחקני הקבוצה "השתגעו. זו הייתה סצנה רעה".

אמבולנס שהוזעק למקום לקח את ברידג'ווטר לבדיקות בבית החולים, שם התגלתה חומרת הפציעה ואילו התקשורת התבקשה להתרחק מהמקום, עד שהמאמן מייק זימר יצא אל העיתונאים והעביר להם מידע. נכון להיום, למינסוטה יש רק שני קוורטרבקים בסגל, שון היל וג'ואל סטייב.

עדכון ראשון: 30.8, 22:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully