וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב הצטלמו עם כוכבי הקבוצה מ-1977 ללוח שנה

30.8.2016 / 18:28

גיא פניני, יוגב אוחיון, גל מקל, איתי שגב ודווין סמית' הצטלמו עם טל ברודי, מיקי ברקוביץ', שוקי שוורץ, מוטי ארואסטי ואולסי פרי ללוח שנה. אוחיון: "אין כבוד גדול יותר מאשר לפגוש אגדות כאלה"

תמונה של מכבי תל אביב עם כוכבי הקבוצה ב-1977: מיקי ברקוביץ', ארז אדלשטיין, טל ברודי, שוקי שוורץ, מוטי ארואסטי, עורך דין שמעון מזרחי. אתר מכבי תל אביב כדורדסל, אתר רשמי
עו"ד שמעון מזרחי וארז אדלשטיין עם שחקני מכבי תל אביב מ-77'/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב כדורדסל

שחקני מכבי תל אביב הצטלמו ללוח השנה המסורתי לצד כוכבי הקבוצה שזכו בגביע אירופה הראשון של המועדון ב-1977. חמישה משחקני הקבוצה ההיא הגיעו על מנת להצטלם: מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי, אולסי פרי, שוקי שוורץ וטל ברודי והם חברו לגיא פניני, גל מקל, יוגב אוחיון, דווין סמית' ואיתי שגב.

הרכז יוגב אוחיון אמר: "אין כבוד גדול יותר מאשר לפגוש אגדות שכאלה. אתה מרגיש קטן למרות שאתה טיפה יותר גבוה. זה כיף גדול. אנחנו רואים את התמונות האלה ומה שבולט בעיניי זה שהרחובות היו ריקים בזמן שהם שיחקו וכולם היו רק מכבי. זה מראה כמה האנשים האלה תרמו למדינה. כל מה שנרחיב רק יוריד מערכם".

טל ברודי אמר: "הניצחונות שלנו רגישו את כל המדינה. הזמנים השתנו. יש הרבה יותר תקשורת והרבה מסביב, אבל כדורסל זה כדורסל. מבחינתי, מכביסט זה קודם כל האוהדים. אני זוכר את התמיכה האדירה שהייתה לנו ואני שמח לראות שגם היום האוהדים של מכבי נאמנים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully