וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס סיינטס: הכל מסביב בינוני

עמר סלע

8.9.2016 / 9:00

השילוב בין דרו בריס המזדקן לשון פייטון, שעוד חי על אדי האליפות מ-2009, כבר מיצה את עצמו, אבל בביג איזי ממשיכים להתעקש שלא לבנות מחדש ומוסיפים טלאי על טלאי. אז למה שהמאזן החלש ישתנה?

שחקן ניו אורלינס סיינטס דרו בריס פוטבול. Eric Christian Smith, AP
עונה אחרונה בניו אורלינס? בריס/AP, Eric Christian Smith

מאזן בעונה שעברה: 9:7, מקום שלישי בבית

מאמן: שון פייטון (עונה עשירית)

עזבו: מרקיז קולסטון (תופס, פרש), בן ווטסון (טייט אנד), קיירי רובינסון (רץ אחורי), ברודריק באנקלי (קו התקפה), קינן לואיס (מגן פינה), ברנדון בראונר (מגן פינה), רוב ריאן (מתאם הגנתי)

הצטרפו: קובי פלינר (טייט אנד), ניק פיירלי (קו הגנה), דריל טאפ (קו הגנה), ג'יימס לאורינייטיס (ליינבקר), קורטלנד פיניגן (מגן פינה), רומן הארפר (סייפטי)

נבחרו בדראפט: שלדון רנקינס (קו הגנה), מייקל תומאס (תופס), וון בל (סייפטי)

קובי פלינר אינדיאנפוליס קולטס. AP
מה פלינר יכול לתרום?/AP

הסיינטס נמצאים על קו פרשת מים כבר הרבה שנים: האם אפשר להמשיך במצב הנוכחי, עם תיקונים ושיפוצים או שצריך לפרק ולבנות מחדש. בכל שנה עולה השאלה והתשובה היא תמיד – יש פוטנציאל, הדרך למעלה קצרה. נחמד לשמור על אופטימיות, זה טוב לעור הפנים אומרים, אבל לקבוצת פוטבול המסקנה הקשה היא שבמצב הזה, לא עושים מהלכים של בנייה. בוחרים שחקנים בדראפט והכל, אבל כל ההתנהלות היא של "השנה חייבים לעשות את זה" וזה לא עובד, בייחוד כי היסודות אצל הסיינטס מעורערים. שון פייטון, לא ברור למה, חי על אדי האליפות של 2009 ושומר על תפקידו. המאזן שלו מאז עומד על 40:56 ושלוש הופעות פלייאוף בשש שנים והעתיד לא נראה ורוד. בשתי העונות האחרונות המאזן שלילי והסיינטס הציגו את אחת ההגנות הגרועות בהיסטוריה של הליגה, בניצוחו רוב ריאן, שעזב.

המהלכים הנדרשים מתקיימים. חיזוק ההגנה דרך הדראפט והשוק החופשי (לפיירלי יש פוטנציאל וטאפ יכול להביא ניסיון. לאורינייטיס כבר לא מה שהיה, אבל עדין כוחו ברפידותיו) והבאת מתאם הגנה טוב, בדמות דניס אלן, שהיה מאמן ההגנה האחורית בעונת האליפות. אגב קו אחורי, מה לעזאזל הם חושבים שם, בניו אורלינס? מגני הפינה הפותחים צפויים להיות פי ג'יי וויליאמס ודלווין ברוו האלמונים. העיקר שהביאו את קורטלנד פיניגן לחיזוק. אם זה לא מספיק, בחירת הדראפט הראשונה, שלדון רנקינס, שאמור להיות כוכב עולה בקו ההגנה, ייעדר חודשיים אחרי שנפצע בפריסיזן.

ההתקפה תמשיך לספק מספרים. דרו בריס הוא דרו בריס, את קולסטון שפרש מחליף הרוקי מייקל תומאס לצד ברנדין קוק והרץ האחורי אינגרם אמור להיות שוב הסייד קיק. הבעיה היא שהקבוצה הזו לא מרגשת כבר הרבה שנים. לא בדרך בה היא מתייחסת לעצמה, לא בהכנות לעונה ולא בפוטבול שהיא מייצרת. זו קבוצה שכתוב עליה "זמן להתחיל מהתחלה" באותיות גדולות ועד שזה לא ייקרה, הדשדוש יימשך. הצמד "פייטון ובריס" מיצה את עצמו. הקוורטרבק מסיים את החוזה השנה ואז יצטרכו לחשוב מחדש על העתיד בביג איזי ולראות איך מתקדמים. בריס עדיין בטופ של הקוורטרבקים בליגה, כך ששחרור שלו הוא לא בטוח החלטה נכונה, אבל הקבוצה חייבת לעבור שינוי קיצוני.

תחזית: עוד עונה של 9:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully