וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפה ביי באקנירס: העיקר שאתם נהנים

עמר סלע

7.9.2016 / 16:00

בטמפה החליטו לדבוק בג'יימיס ווינסטון. לשם כך, מתאם ההתקפה מ-2015 הפך למאמן ראשי. משום מה, צורף אליו צוות האימון הכושל של אטלנטה ואם כל זה לא מספיק, הקבוצה בחרה בסיבוב השני בדראפט בועט. באמת

ג'יימיס ווינסטון טמפה ביי באקנירס. Chris O'Meara, AP
כל האחריות עליו השנה. ווינסטון/AP, Chris O'Meara

מאזן בעונה שעברה: 10:6, מקום אחרון בבית

מאמן: דירק קוטר (שנה ראשונה)

עזבו: לוגאן מנקינס (קו התקפה, פרש), בובי רייני (רץ אחורי), ברוס קרטר (ליינבקר), מייק ג'נקינס (מגן פינה), טים ג'נינגס (מגן פינה), לאבי סמית (מאמן ראשי) והמתאמים.

הצטרפו: ג'יי אר סוויזי (גארד התקפי), רוברט איירס (קיצוני הגנתי), דריל סמית (ליינבקר), ברנט גריימס (מגן פינה), מייק סמית' (מתאם הגנה), טוד מוקן (מתאם התקפה)

נבחרו בדראפט: ורנון הארגריבס (מגן פינה), נואה ספנס (קיצוני הגנתי), רוברטו אגואיו (בועט, סיבוב שני)

ברנדון קאר דאלאס קאובויס מול מייק אוואנס טמפה ביי באקנירס. Brian Blanco, AP
כל תופס חוץ ממנו חייב להשתפר. אוואנס/AP, Brian Blanco

עכשיו זה כבר ברור: הבאקס החליטו לשים את כל הביצים בסלסלה של ג'יימיס ווינסטון. צוות האימון, בראשות לאבי סמית', פוטר והצוות החדש, בראשות דירק קוטר שהיה מתאם ההתקפה אשתקד, אמור להיות מותאם לווינסטון. לטובת חיזוק ההגנה, הגיע מייק סמית' להיות המתאם ההגנתי. רגע. הם רציניים שם בטמפה ביי? צוות האימון החדש הוא זה שרשם מאזן של 31:23 בין 2011 ל-2014 באטלנטה? זה מה שיביא את האור???

אם כבר מדברים על טמפה ביי והחלטות משונות, הרי שהקבוצה בחרה בסיבוב השני בדראפט בועט, רוברטו אגואיו. באמת. בועט בסיבוב השני, ועוד עשו עליו טרייד אפ של 15 מקומות כדי לוודא שהוא שלהם ואף קבוצה לא תגנוב אותו. אמת, אגואיו היה מצוין בפלורידה סטייט, אבל חבר'ה, קצת פרופורציות.

בטמפה מנסים לחזור להיות ארגון מנצח. הפעם האחרונה שהם העמידו מאזן חיובי הייתה ב-2010 וביקור הפלייאוף האחרון, שלוש שנים קודם לכן. הבעיה היא ניהול מבולגן, חוסר סדר, בחירות דראפט לא מאוזנות, החתמות שחקנים מיותרות וכו', מה שמוביל לקבוצות לא תחרותיות. כך למשל, התופס הטוב ביותר של הקבוצה ב-2015 היה מייק אוואנס, עם 1,206 יארדים. במקום השני ניצב הרץ המחליף צ'ארלס סימס, עם 561 יארדים ואילו וינסנט ג'קסון, השחקן עם החוזה השני בגובהו בקבוצה, הביא רק 543 יארדים. תוסיפו לכך את העובדה שג'רלד מקוי, שחקן קו ההגנה מעולה, אבל כזה שמוביל הגנה בינונית ומטה, מרוויח כמעט כפול מג'קסון ותקבלו בעיית ניהול בולטת.

למרות בחירת המאמנים, שעלולה להתפוצץ לטמפה בפרצוף, הכוונה באמת חיובית: לבנות קבוצה תחרותית, מהייסוד, כדי לייצר ארגון שיהיה בפלייאוף שנים רבות. הבחירה בווינסטון נבונה, אבל נצטרך עוד שנתיים-שלוש כדי להיות מסוגלים להעריך עד כמה הוא באמת טוב. בינתיים, הבאקס יצטרכו עוד שנה מצוינת של דאג מרטין, יציבות בקו ההתקפה (הפציעה של ג'יי אר סוויזי, שהגיע בטרייד ויהיה בחוץ בין חודש לחודשיים, בהחלט לא מקלה על הסיטואציה) ושיפור מיידי של כל התופסים שהם לא מייק אוואנס.

תחזית: המאזן ישתפר קצת וטמפה תסיים ב-8:8. ב-2018 כבר יהיה לה צוות אימון חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully