וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה פאלקונס: ריאן על אמת

עמר סלע

7.9.2016 / 9:00

עוד שנה חלפה ועוד אחת בפתח והשאלה הקבועה בג'ורג'יה דום נשארה בדיוק כשהייתה: האם מאט ריאן שחקן טוב? שמונה עונות בליגה לא הספיקו לענות על הסוגיה הזו ואולי הפעם, עם כלים באמת טובים בהתקפה, נקבל תשובות

מאט ריאן אטלנטה פאלקונס. Jim Mone, AP
דרייב אחד ענק, דרייב אחר מסריח. ריאן/AP, Jim Mone

מאזן בעונה שעברה: 8:8, מקום שני בבית

מאמן: דן קווין (עונה שנייה)

עזבו: רודי וייט (תופס), דווין הסטר (תופס, פרש), ג'ייק לונג (קו התקפה), ג'ון אסאמואה (קו התקפה), ג'סטין דוראנט (ליינבקר), וויליאם מור (סייפטי)

הצטרפו: מוחמד סאנו (תופס), אלכס מאק (סנטר), דווייט פריני (קו התקפה), קורטני אפשואו (ליינבקר), שון ווית'רספון (ליינבקר), מאט שאוב (קוורטרבק)

נבחרו בדראפט: קיאנו ניל (סייפטי), דיון ג'וון (ליינבקר), אוסטין הופר (טייט אנד)

רודי וייט אטלנטה פאלקונס מול לוק קיקלי קרוליינה פנת'רס. Bob Leverone, AP
פרידה עצובה מרודי וייט/AP, Bob Leverone

השאלה המרכזית באטלנטה מוזרה. זו אותה שאלה שנשאלת בכל שנה ומשום מה, אף פעם לא זוכה לתשובה מדויקת. בסיומה של כל שנה, נראה שאנחנו יודעים את התשובה, אבל תמיד מרגישים שאולי השנה, עם קו התקפה חזק יותר, עם עוד שנה תחת מתאם ההתקפה, עם תופסים צעירים יותר, נדע באמת. השאלה היא, כמובן: האם מאט ריאן הוא "על אמת" או שלא.

ולמה זו שאלה מוזרה? כי אחרי שמונה שנים בליגה, השאלה הזו כבר לא אמורה להישאל. או שאתה טוב, או שאתה לא. אבל עם ריאן זה תמיד מורכב יותר. דרייב אחד מהאגדות ואתה חושב שהאיש מדהים. בדרייב הבא, חטיפה מטופשת באנדזון ואתה אומר לעצמך שהוא די מסריח. חוסר היציבות הזו מעלה המון סוגיות וכמו בכל זוגיות מורכבת, אתה מזהה את הפוטנציאל של מה יכול להיות, אבל נשאר לא מרוצה. לזכות הפאלקונס ייאמר שהם ממשיכים לנסות לתת לקוורטרבק כלים. קו ההתקפה, עם אלכס מאק, אחד הסנטרים הטובים הליגה וג'ייק מתיוז, שנבחר בסיבוב הראשון לפני שנתיים, נראה מבטיח מתמיד, מוחמד סאנו אמור להביא ידיים צעירות במקום רודי ווייט, ששוחרר בעצב גדול ודבונטה פרימן נראה כמו הדבר הבא. אם ריאן לא יעשה את זה השנה, הוא באמת על הפנים, אומרים אוהדי אטלנטה שוב. נוכל להכתיר אותו כ"מת ריאן".

ההגנה עוברת תהליך שיפור מרשים מאז שהגיע דן קווין לפני שנה ומאחת משתי ההגנות הגרועות בליגה, היא התקדמה למרכז הטבלה. השנה הגיעו חיזוקים נאים בדמות קורטני אפשואו מבולטימור, דווייט פריני הקשיש ושון ווית'רספון, שחזק מהגלות ומבית החולים ונראה חוזר לעצמו, לצד בחירות דראפט מעניינות. דזמונד טרופאנט, מגן הפינה, ממשיך להיות הכוכב של ההגנה, אבל יש פה כמה שחקנים מאוד מעניינים, שיכולים לעשות חיים קשים לכמה קבוצות.

פוטנציאל יש. הבעיה היא שכל שנה יש פוטנציאל. תראו את העונה שעברה, אותה החלו הפאלקונס עם שישה ניצחונות רצופים וסיימו מחוץ לפלייאוף. פוטנציאל לא ממומש. הלו"ז לא עושה את החיים קלים, כאשר בין השבוע הרביעי לשמיני, לאטלנטה יש פגישות עם קרוליינה, דנבר, סיאטל וגרין ביי. אם במקרה היא תיצלח את הרצועה הזו בהצלחה, יש סיכוי לעונה סבירה.

תחזית: לא באמת. 9:7. אולי בשנה הבאה ריאן יראה את מה שיש לו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully