וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בני יהודה שחררה את ארבעת השחקנים ללא התייעצות עם אריק בנאדו

למרות הצהרות ההנהלה על כך שה-4 שוחררו לאחר שיחות עם הצוות המקצועי, גורמים במועדון טוענים כי בנאדו כלל לא היה מעורב: "נאמר לו שיש בעיות תקציביות. המהלך הכניס את המועדון ללחץ, אלו אנשים בלי ניסיון בכדורגל. אף אחד לא יופתע אם בנאדו כבר לא יהיה בבני יהודה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר

חרף ההצהרות של בני יהודה על כך שההחלטה על שחרור ארבעת השחקנים (אסי בלדוט, אביעד בורלא, מיקי סירושטיין ואמיר כהן) אתמול (ראשון) התקבלה על ידי הצוות המקצועי, גורמים בקבוצה ושחקנים טוענים כי ההחלטות התקבלו על ידי הנהלה בלבד ללא התייעצות עם המאמן אריק בנאדו. "ההנהלה הודיעה לאריק על החלטה לשחרר את השחקנים קצת לפני שהודיעו לשחקנים עצמם", טען גורם בבני יהודה."הוא ידע שזה עומד לקרות והחליט לכבד את ההחלטה. מה שנאמר לו הוא שיש בעיות תקציביות והוחלט לשחרר אותם. יש שחקנים שהיו אצלו בתכניות המקצועיות וההודעה מצד ההנהלה על כך שההחלטה נעשתה על ידי הצוות המקצועי היא פשוט לא נכונה".

כזכור, בתחילת העונה הודיע הבעלים ברק אברמוב על הגדלת התקציב בצורה משמעותית, כך שההסברים שניתנו לבנאדו לא עומדים בקנה אחד עם הצהרות הקבוצה. כרגע קשה מאוד להעריך אם הדבר אמור להשפיע על עתידו של המאמן במועדון, ואותו גורם הוסיף בנושא: "אף אחד בקבוצה לא יופתע אם בנאדו כבר לא יהיה בבני יהודה. המהלך של ההנהלה הכניס את המועדון ללחץ היסטרי אחרי הפסד אחד. אלו אנשים שאין להם ניסיון בכדורגל וכל תוצאה יכולה להוביל להחלטות נוספות".

מאמן בני יהודה אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
יסיים את דרכו מוקדם מהצפוי? בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בנוסף, בבני יהודה הכחישו כי גם הבלם קסאבייה תומא קיבל הודעת שחרור, אך גם במקרה זה בסביבת השחקן אישרו כי הבלם התבקש על ידי ההנהלה למצוא לעצמו קבוצה אחרת. השחקן הבהיר להנהלה כי אם ירצו לשחרר אותו הם יצטרכו לשלם לו את חוזהו לעונה הקרובה וככל הנראה זה מה שגרם להנהלה לרדת מהעניין. בדומה לתומא, גם אסי בלדוט בשלב זה לא מתכוון לוותר להנהלה על החוזה לעונה הנוכחית. על פי מקורבים לשחקן, גם הוא מתכוון לדרוש את כל הסכום וככל הנראה לא יעשה בשלב זה מאמץ למצוא קבוצה אחרת. לגבי מיקי סירושטיין ואביעד בורלא, הדברים עדיין לא ברורים כיצד ינהגו והאם ינסו למצוא קבוצה אחרת שתקלוט אותם. בורלא נשמע מופתע מאוד מהשחרור שקיבל. חשוב לציין, כי בנאדו החזיק מקצועית מהקשר ולכן שחרורו הפתיע את כולם.

בכלל, בקבוצה תיארו אווירה לחוצה מאוד ולא נעימה כלל. שחקנים העידו כי באסיפה שבה נכחו אנשי ההנהלה ובנאדו היו התבטאויות חריפות, צעקות ואף קללות מצד אנשי ההנהלה. "בכדורגל ראינו כבר הכול", אמר אחד השחקנים. "אבל להגיב ככה אחרי הפסד ראשון בליגה, זה מטורף". בנוסף טענו כי במועדון ישנה מתיחות גדולה בין אנטוניו מרשיץ' לבין אברמוב בשל אותה "שביתה איטלקית", כביכול, שעשה השחקן במשחק מול הפועל חיפה. "אם מרשיץ' לא היה היחיד שיכול להנהיג את הקישור, הוא כבר מזמן לא היה בקבוצה", טענו גורמים במועדון. עם או בלי קשר לדברים, אתמול כבר פנה בנאדו למספר סוכנים ואמר כי הוא מחפש לצרף שישה שחקני חיזוק עד לתום חלון ההעברות.

תגובת בני יהודה: "כל החלטה שהתקבלה בנוגע לשחרור השחקנים התקבלה על דעת הצוות המקצועי ובתיאום עמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully