וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: מינסוטה חנכה את האצטדיון החדש עם ניצחון

29.8.2016 / 8:42

הווייקינגס פתחו את הקדנציה בבית החדש שלהם ברגל ימין, עם 10:23 מול סן דייגו. 161 יארד וטאצ'דאון לטדי ברידג'ווטר. יוסטון חזרה מאריזונה עם 24:34, ג'קסונוויל עשתה מהפך נגד סינסינטי

שחקני מינסוטה וייקינגס באצטדיון החדש. Andy Clayton-King, AP
ביתם הוא מבצרם? שחקני הווייקינגס יוצאים לראשונה לכר הדשא באצטדיון החדש/AP, Andy Clayton-King

השבוע השלישי, המשמעותי מכולם במשחקי קדם העונה, הגיע הלילה (בין ראשון לשני) לסיומו, כאשר המשחק המרגש מכולם נערך במינסוטה, שם הווייקינגס חנכו בשעה טובה את האצטדיון החדש והמפואר שלהם ועשו זאת כמו שצריך, עם ניצחון 10:23 על סן דייגו, ששמר אותם במאזן מושלם בקדם העונה. בלייר וולש, הגיבור הטראגי של העונה שעברה אצל הווייקינגס, היה אחראי לנקודות הבכורה באצטדיון עם שער שדה כבר אחרי ארבע דקות. מלווין גורדון האורח סיפק את הטאצ'דאון הראשון, בתחילת הרבע השני, אבל לקראת ההפסקה, טדי ברידג'ווטר מצא את קייל רנדולף לטאצ'דאון ביתי ראשון, שקבע מהפך אחרי הווייקינגס כבר לא הביטו לאחור. 161 וטאצ'דאון באחוזים טובים לברידג'ווטר, פיליפ ריוורס הסתפק ב-54 יארד ואיבוד.

גם יוסטון במאזן נקי מהפסדים בקדם העונה, בעוד אריזונה ספגה את השלישי שלה ונותרה ללא ניצחונות, אחרי 24:34 שהטקסאנס השיגו במדבר. 146 יארד וטאצ'דאון לברוק אוסווילר, 64 ושני איבודים לקרסון פאלמר. מאט בארקלי סיים עם 162, צמד וצמד אצל הקרדינלס.

במשחק שנעל את הלילה, ג'קסונוויל גברה 21:26 על סינסינטי, כשהיא חוזרת מפיגור 21:3 בתחילת המחצית השנייה. בלייק בורטלס רשם 52 יארד לג'אגס, אנדי דלטון סיים עם 77 אצל סינסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully