וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לידור כהן היה אמור להיות המלך של הערב הזה"

29.8.2016 / 6:59

בבית"ר כואבים את השיוויון של קרית שמונה: "היינו צריכים לעמוד עוד 3 דקות מול 10 שחקנים". בקבוצה ינסו לצרף חלוץ, אך לא בטוח שיספיקו לפני סגירת החלון. גרנאדה תגיע להבנות עם בית"ר?

לידור כהן בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
נראה מרוסק אחרי השוויון המאוחר של קרית שמונה. לידור כהן/ברני ארדוב

את האכזבה בבית"ר ירושלים מהתיקו 2:2 אמש בטדי נגד קרית שמונה, אפשר לחלק לשניים. מצד אחד הנבדל בשער האחרון של קרית שמונה גרם לביקורת גדולה על השופטים, אך מהר מאוד שכחו מהם במועדון והתחילו להתרכז בביקורת עצמית. אלי טביב ומשה דמאיו נראו מאוד עצבניים ליד חדרי ההלבשה. בכל זאת בית"ר עדיין ללא ניצחון ועם 2 נקודות מתוך 6 כאשר במחזור הבא היא פוגשת את מכבי תל אביב בחוץ.

עיקר הביקורת בבית"ר היא על התנהלות לאחר השער של לידור כהן. רן בן שמעון הגדיר זאת בסיום כ"שרשרת של טעויות" ובבית"ר פירטו, כשאמרו: "אין יותר נאיביות מזה. נשארו 3 דקות, רק לעמוד מול 10 שחקנים שלהם ולא לתת להם. במקום זה כולם היו באופוריה. אחד עושה פאול, אף אחד לא עומד על הכדור, בהגנה אף אחד לא באמת שמר, וגם שכבר שלומי אזולאי בעט אף אחד לא התנפל לקחת את הכדור שבוריס נגע בו. אין יותר נאיביות מזה, ככה לא שומרים על ניצחון".

עוד בנושא:

איזו דרמה: בית"ר וקרית שמונה נפרדו ב-2:2 עם 3 שערים בתוספת הזמן
בן שמעון: "איבוד נקודות של נאיביות", איוניר: "נקודה במתנה"

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
רגשות מעורבים. רן בן שמעון/ברני ארדוב

למאניה דיפרסיה של תוספת הזמן יש גם צד חיובי. בית"ר שיחקה טוב אתמול וגילתה אופי כשהצליחה לצאת מפיגור למהפך בתוספת הזמן. לידור כהן נראה מרוסק אחרי השיוויון של קרית שמונה ושחקנים בקבוצה אמרו: "הוא היה אמור להיות המלך של הערב הזה, גול של מהפך בתוספת הזמן, יש יותר מזה?".

טל בנש נראה מאוכזב מהשער העצמי והעובדה כי לא הצליח להיכנס למשחק כפי שרצה. במהלך המחצית הראשונה בנש נותר לבד בצד ימין אך לא שותף במשחק כאשר בית"ר שיחקה כמעט אך ורק דרך אגף שמאל. הפעולה המשמעותית ביותר שלו הייתה השער העצמי. בבית"ר אמרו אתמול כי: "אפשר לראות מאיזה זווית בנש נגע בכדור ואיך הוא נכנס לשער כדי להבין שכנראה היה רשום על המשחק הזה שלא ננצח. הפנדל למשקוף, הריבאונד של הייסטר, הגול דקה 94, נצטרך שהמזל יהיה גם לטובתנו".

שמעון אבוחצירה אמר בסיום: "אי אפשר להיות שמחים שסופגים שער שיוויון אחרי שעושים מהפך בתוספת זמן, אבל אנחנו כן מעודדים מהיכולת. כשאנחנו נראים ככה אני לא מודאג מהנקודות, הן יבואו. שלטנו במשחק, היינו דומיננטיים והגענו להרבה מצבים, זה מה שצריכה קבוצה לעשות. עם עוד קצת ריכוז וקצת מזל ננצח משחקים כאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שמעון אבוחצירה יעקב בריהון בית"ר ירושלים חוגגים שער. ברני ארדוב
רגשות מעורבים. אבוחצירא/ברני ארדוב

הקשר הברזילאי ג'ונתן אוליביירה לא משוחרר עדיין מקבוצתו טופי ולכן יירד מהפרק. בבית"ר מכוונים לצירוף חלוץ אך לא בטוח שיספיקו לעשות זאת לפני תום החלון. בבית"ר הבהירו כי אופציה בה גילי ורמוט יצורף תצטרך לכלול מצב בו ישוחרר מחיפה ויסכים לחתום לחוזה לעונה אחת בשכר של לא יותר מ-150 אלף דולר, מה שכרגע נראה רחוק מאוד.

אריק סאבו חתם אתמול על חוזהו וכבר בימים הקרובים יחל לראות דירות באיזור המרכז. השחקן בדק אילו שחקנים מגיעים מאיזור המרכז עם רכביהם על מנת להגיע יחד איתם. אשתו של השחקן תצטרף אליו בקרוב כאשר ימצא דירה. במהלך הבוקר אתמול קיבלו בית"ר הצעה לוותר על סאבו תמורת פיצוי של 100 אלף יורו אך במועדון סירבו.

בנוגע לעומר אצילי, ההערכות אתמול דיברו כי היום השחקן יחתום רשמית בגרנאדה. מתברר כי הפעולות האחרונות של בית"ר הצליחו להלחיץ מעט את ראשי המועדון הספרדי שהיפנו את הסוגיה ליועצים המשפטיים של המועדון. ייתכן כי במהלך היממה הקרובה גרנאדה תנסה להגיע עם בית"ר לסיכום סופי בנוגע לדמי העברה על מנת לסיים את הסאגה. אגב, במכבי תל אביב עוקבים אחר הנעשה עם אצילי ומשוכנעים כי במידה שהעסקה עם גרנאדה תיפול הקשר ישחק אצלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully