וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו ברס: גוד ניוז ברס?

אלון ברק

6.9.2016 / 9:00

המצב בעיר הרוחות עדיין רחוק מאוד מלהיות מזהיר, אבל בקבוצה מאמינים שלפחות העונה החולפת והגרועה מאחוריהם. מאט פורטה ומרטלוס בנט עזבו, אך עם בחירות דראפט מסקרנות, בהחלט עשוי להיות שיפור קל

פרנל מקפי ג'יי קאטלר שיקגו ברס. Mike Roemer, AP
כל אחד בתחומו חשוב מאוד לשיקגו. קאטלר ומקפי/AP, Mike Roemer

מאזן בעונה שעברה: 10:6, מקום רביעי בבית

מאמן: ג'ון פוקס (עונה שנייה)

עזבו: מאט פורטה (רץ אחורי), מרטולס בנט (טייט אנד), מאט סלוסן (גארד)

הצטרפו: דני טרביית'ן (ליינבקר), ג'רל פרימן (ליינבקר), אקים היקס (אנד הגנתי)

נבחרו בדראפט: לאונרד פלויד (ליינבקר), קודי וייטהייר (גארד), ג'ונתן בולארד (אנד הגנתי)

ג'רמי לנגפורד שיקגו ברס מול רודני מקלאוד סנט לואיס ראמס. Tom Gannam, AP
לנגפורד גרם לשיקגו לוותר על פורטה/AP, Tom Gannam

העונה האחרונה של הדובים עמדה בכל אפס הציפיות שהיו למישהו ממנה. ככה זה כשיש לקבוצה ג'נרל מנג'ר חדש, מאמן חדש, מתאם התקפה והגנה חדשים וכאשר כמות בלתי נגמרת של שחקנים ותיקים וטובים עוזבת בבת אחת. ריאן פייס וג'ון פוקס לקחו את 2015 כניסוי, החתימו ללא הפסקה שחקנים חדשים ונתנו להם הזדמנות (גם בגלל שכולם בקבוצה נפצעו כל הזמן), למדו לסמוך על ג'יי קאטלר והבינו שמה שבעיקר חסר לקבוצה הם שחקני הגנה איכותיים.

בשיקגו גילו רץ חדש, בדמות ג'רמי לנגפורד, כמו גם טייט אנד חדש, זאק מילר ולכן, בקיץ נפרדו בדמעות עצב ממאט פורטה האהוב ובדמעות שמחה ממרטלוס בנט. גם בפרי אייג'נסי וגם בדראפט, הדגש היה על שיפור של הקווים. לקו ההתקפה הובאו מספר ותיקים כמו טד לארסן ובובי מאסי מאריזונה ולצדם ישחק הרוקי קודי וייטהייר, שהיה אמור להיות מחליף, אבל בשל הפציעה מסיימת העונה של הסנטר הירוניס גראסו, הוא כנראה יזרק למים העמוקים.

לאור שחרור הכוכבים המאסיבי של השנתיים האחרונות, כמו גם העובדה שאלשון ג'פרי לא חותם על חוזה ארוך טווח, בקבוצה מקווים שקווין וייט יעמוד בציפיות. אם התופס, שנבחר שביעי בדראפט הקודם והחמיץ את כל העונה בגלל פציעה, אכן יהפוך לשחקן משמעותי, התקפת המסירה תהיה מסוכנת, מה שגם ירווח את המגרש ויאפשר לפוקס להשתמש ב"ועדת הרצים" שהוא כל כך אוהב. אלא שבקדם העונה וייט התקשה להבריק וזה עלול להשאיר את ההגנה יותר מדי זמן על המגרש ולגרום למשרות של קאטלר, פייס ופוקס להיות בסכנה.

בהגנה, בונים בשיקגו לעתיד על לאונרד פלויד. מתאם ההגנה ויק פאנג'יו מדבר עליו בתור פוטנציאל גדול כשל אלדון סמית', אותו הדריך בשנותיו היפות בסן פרנסיסקו. בתוספת שניים מהשחקנים הטובים בעמדתם שנה שעברה (לפי PPF), טרביית'ן ופרימן, בהחלט אפשר לצפות לראות שיפור בהגנה בעיר הרוחות (למרות הפציעה של פרנל מקפי, אשר נראית יותר ויותר חמורה).

תחזית: הכיוון נראה נכון, אבל יש חוסרים בקו ההתקפה ובסקנדרי ועם כל כך הרבה גורמים חדשים במערכת, אי אפשר לדעת מה יקרה. למרות הרזומה המרשים של פוקס בעונה שנייה בקבוצה חדשה, רוב הסיכויים שהברס יילחמו על מנת לסיים במאזן חצוי ולפני דטרויט.

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully