וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין ביי פאקרס: הדרך לסופרבול עוברת כאן?

אלון ברק

5.9.2016 / 9:00

ההגנה נראית טוב, אדי לייסי נראה רזה, ג'ורדי נלסון נראה כשיר וארון רוג'רס? ובכן, הוא ממשיך להראות כמו השחקן הכי טוב בליגה. עם כל אלה, האורזים בהחלט יכולים לסיים ראשונים ב-NFC ואז, לכו תנצחו בינואר בלמבו פילד

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. AP
הכי טוב שיש. רוג'רס/AP

מאזן בעונה שעברה: 6:10, מקום שני בבית, ניצחון בוושינגטון בווילד קארד, הפסד בהארכה באריזונה בחצי גמר ה-NFC

מאמן: מייק מקארת'י (עונה 11)

עזבו: ג'יימס ג'ונס (תופס), קייסי הייוורד (מגן פינה), בי ג'יי ראג'י (נוז תאקל, פרש)

הצטרפו: ג'ארד קוק (טייט אנד), ג'ורדי נלסון (תופס, חוזר מפציעה שהשביתה אותו לשנה)

נבחרו בדראפט: קני קלארק (תאקל הגנתי), ג'ייסון ספריגס (תאקל)

ג'ורדי נלסון גרין ביי פאקרס. Vincent Pugliese, AP
בגרין ביי התגעגעו. נלסון/AP, Vincent Pugliese

למשך כמה רגעים, ב-16 בינואר, נדמה היה שארון רוג'רס עושה זאת שוב. שישה שבועות אחרי שניצח את דטרויט בשנייה האחרונה, עם הייל מרי לא הגיוני, הוא היה בדרך לנצח את אריזונה הפייבוריטית בביתה עם עוד מסירה משוגעת שכזו, שכפתה הארכה. לצערו, המקומיים לא נשברו ובדרייב הראשון של ההארכה, טאצ'דאון של לארי פיצ'גרלד שלח את גרין ביי הביתה. בשניות שאחרי אותה זריקה, כל הדיבורים על העונה הגרועה (בסטנרדטים של הפאקרס, כן?), אותה סיימה הקבוצה רק במקום השני בבית, כל הדיונים על הפציעה של ג'ורדי נלסון, העלייה במשקל של אדי לייסי וקבלת ההחלטות של מייק מקארת'י נפסקו ושוב כולם חזרו לדבר על דבר אחד בלבד: רוג'רס.

הקוורטרבק של הפאקרס נחשב בשנים האחרונות לשחקן הטוב בליגה. לכן, כל עונה בה הוא פותח מאחורי הסנטר בלמבו פילד היא עונה בה גרין ביי מועמדת לאליפות. השנה הנוכחית לא שונה ולמעשה, מפלס הלחץ שתמיד קיים בגרין ביי רק גבר, כיוון שהשנה אין תירוצים. נלסון חזר מהפציעה ובקבוצה דואגים להחזיר אותו לאט ובכפפות משי לפעילות, בעוד לייסי הפחית משמעותית ממשקלו והפאקרס מצפים לראות אותו מציג את היכולת שהציג בעונת הרוקי שלו ולא בשנה שעברה. גם מקארת'י הפיק לקחים והכריז שלא יוותר יותר על קבלת ההחלטות בהתקפה, כפי שקרה אשתקד.

ההגנה לא הייתה יציבה מספיק ב-2015, אבל הסקנדרי הצעיר כבר נחשב לאחד הטובים בליגה ובשביעייה הקדמית אפשר עדיין לבנות על מייק דניאלס, ג'וליוס פפרס וקליי מתיוז, שישיגו מספיק עצירות. מעבר לכך, העסקים כרגיל אצל הירוקים-צהובים, ששוב לא החתימו שמות נוצצים וממשיכים להסתמך על גידול השחקנים שהם בוחרים בדראפט. השנה מדובר בקני קלארק וג'ייסון ספריגס, שאמורים לחזק את הקבוצה משני צידי הקווים.

תחזית: הפציעות בקו ההתקפה פגעו הכי חזק בגרין ביי בשנה שעברה. אם הקו יהיה יחסית בריא (בכל זאת, מדובר ב-NFL), האורזים יסיימו במקום הראשון בבית, אולי אפילו בחטיבה. ואם הדרך לסופרבול תעבור בלמבו פילד, הפאקרס כנראה יהיו אלה שישחקו בפברואר ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully