וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "הגיעו שחקנים בהרבה כסף, אבל צריך לשים דגש על ההגנה"

28.8.2016 / 12:36

רכז מכבי תל אביב העניק ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה בו התייחס לסגל שנבנה: "ההנהלה פתחה את הכיס, יש המון כישרון. מאמין שנרוץ ונשחק מהר". הערב: ארז אדלשטיין יעביר אימון בכורה

צילום: יותם רונן עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב תערוך הערב (ראשון) בשעה 19:00 בהדר יוסף אימון ראשון תחת הדרכתו של ארז אדלשטיין, ונראה כי ההתרגשות בשיאה. היום פורסם באתר הרשמי של הצהובים ראיון עם גל מקל, שהתייחס בין היתר למינויו של המאמן ולסגל החדש. "אני מאוד אוהב ומעריך את ארז, כמאמן וכבנאדם. אני בטוח שהוא יוביל אותנו למקומות טובים. כולנו הולכים אחריו, יחד עם רמי, ליאור, רגב וכל הצוות מסביב. אנחנו בידיים טובות", אמר מקל. "אני מאמין שנשחק מאוד מהר ונרוץ. ארז אוהב את השיטה הזו, הוא אוהב גם שכולם נוגעים בכדור וזזים ללא כדור. ראו את זה בנבחרת. אני אישית מאוד אוהב את השיטה הזו ומקווה שזה ייטמע בכולם".

עוד בנושא:
מכבי תל אביב פרסמה את מספרי הגופיות: מקל חוזר ל-9, גאודלוק 0

גל מקל שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
עונה מאתגרת. מקל/יותם רונן

על הסגל שנבנה: "ההנהלה עשתה מאמצים גדולים. היא פתחה את הכיס והחתימה שחקנים מוכחים בהרבה כסף, אבל מהניסיון שלי, העבודה האמיתית היא על הדבק והחיבור. אנחנו רק בתחילת הדרך. הכישרון שם אבל צריך לעבוד קשה כדי להגיע לרמה ולמקומות שאנו מכוונים אליהם. התקפית, אנחנו מאוד כישרוניים. יש כלים ועומק גדול בעמדות הגארדים. אני חושב שדווקא הדגש שלנו יצטרך להיות בקטע הגנתי. אם נתחבר ונהיה קבוצה הגנה טובה, זה יהפוך את החיים ליותר קלים".

על האכזבה בעונה שעברה: "המטרה היתה לקחת אליפות ולא עשינו את זה. זה יושב בבטן ונותן אקסטרה מוטיבציה לעונה הזו. אנחנו רוצים להחזיר את האליפות ולפחות על הנייר, יש קבוצה חזקה. גם היורוליג עוברת לשיטה חדשה מאוד מסקרנת ומעניינת, כך שיש באמת התרגשות".

על גופייה מספר 9 אותה ילבש בעונה הקרובה: "זה אולי המספר הכי מזוהה עם שחקן מסוים במכבי לאורך השנים. מיקי, כמובן. זה גם מספר שמלווה אותי לאורך כל הקריירה. הוא האיר לי פנים, לקחתי תארים איתו גם מול מכבי תל אביב. עכשיו אני מקווה שהתארים יגיעו בצד הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully