וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "מאמין בשחקנים שלי, יש לנו קבוצה טובה", סילבס: "משהו בנו תקוע"

27.8.2016 / 20:53

מאמן מכבי פתח תקוה, שחגג ניצחון ראשון בליגת העל עם 0:1 על הפועל רעננה, החמיא: "יודע שבניתי קבוצה טובה, ייתכן ונתחזק". סילבס הסביר: "רעננה של העונה שעברה מתה"

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
אופטימי. רפואה/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (שבת) היסטוריה בדמות 0:1 על הפועל רעננה, שהפך לניצחון הראשון שלהם על הקבוצה מהשרון בליגת העל בחוץ והבכורה שלהם לעונת 2016/17 בליגת העל. לירוי צעירי דאג לשלוש הנקודות עבור קובי רפואה, שמצדו חגג ניצחון ראשון כמאמן ראשי בליגה הבכירה. הרצף השלילי של חיים סילבס נמשך והוא רשם משחק מספר 14 ברציפות במשחק רשמי.

עוד בנושא:
ליגת העל: מכבי פתח תקוה גברה על הפועל רעננה 0:1

seperator
חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
רצף שלילי. סילבס/מגד גוזני

חיים סילבס הסביר בסיום: "רצינו לפתוח את העונה בצורה טובה, שער אחד הכריע את המשחק. במחצית השנייה זה היה כבר סגנון משחק שאנחנו פחות אוהבים. הצלחנו להשאיר את המשחק רק ב-0:1, מבחינת הרעיונות שלנו בחלק הקדמי אנחנו מוגבלים וחסרי תעוזה. משהו בנו תקוע ומקל על הקבוצות היריבות, אבל נצא לפגרה ואנחנו מאמינים בשחקנים שנמצאים כאן. מי שיבוא מבחוץ הוא לא משיח, נעשה הכול כדי להשיג תוצאות טובות יותר. רעננה של העונה שעברה מתה, ומה שמעניין אותנו זו העונה הזו. נעשה הכול כדי להשתפר ברמה האישית וברמה הקבוצתית".

בצד השני, קובי רפואה חגג ניצחון ראשון בליגת העל כמאמן ראשי: "אם נהיה אמיתיים אז בחצי השעה האחרונה לא היינו במשחק וחזרנו אחורה. בשנים האחרונות זה קורה למכבי פתח תקוה, נעבוד עליהם. זה ידרוש מאיתנו הרבה עבודה מנטלית. יש לנו קבוצה טובה, אני בטוח בשחקנים האלה ומאמין בהם. אני יודע שבניתי קבוצה טובה. אנחנו נמשיך הלאה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב".

חיזוק: "אצלנו יש זגזג עם חיזוקים. נצטרך להתחזק עם עוד שחקן או שניים. לא נעשה דברים בלחץ, כלפיי חוץ נראה שאנחנו עושים מהלכים בלחץ אבל הכול מחושב. ייתכן ונתחזק בשחקן או שניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully