וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה איגלס: מחק היסטוריה

אריאל גרייזס

4.9.2016 / 16:00

אחרי שצ'יפ קלי נבעט מעיר האחווה, בקבוצה התפנו להעלים כל זכר לניסיון המהפכה שלו ושחררו בזה אחר זה את השחקנים שהוא הביא. במקום השני בדראפט נבחר קוורטרבק, שמיועד להחליף מתישהו את סם ברדפורד הכושל ובכל מקרה, זה לא נראה מבטיח

שחקני פילדלפיה איגלס חוגגים. Bill Sikes, AP
אל תבנו על יותר מדי חגיגות העונה/AP, Bill Sikes

מאזן בעונה שעברה: 9:7, מקום שני בבית

מאמן: דאג פדרסון (עונה ראשונה)

עזבו: דימרקו מארי (רץ אחורי), ביירון מקסוול (מגן פינה), קיקו אלונסו (ליינבקר), סם ברדפורד (קוורטרבק)

הצטרפו: צ'ייס דניאל (קוורטרבק), כריס גיבנס (תופס), רובן רנדל (תופס)

נבחרו בדראפט: קרסון וונץ (קוורטרבק)

מאמן פילדלפיה איגלס צ'יפ קלי עם ניק פולס. Ben Margot, AP
סליחה, אנחנו מכירים? קלי בימי פילי/AP, Ben Margot

הניסוי שהחל בקול תרועה רמה, עם ההחתמה של צ'יפ קלי לפני שלוש שנים, התפוצץ בסוף העונה שעברה בקול ענות חלשה והאיגלס חזרו לימים של אנדי ריד, כאשר החתימו את פדרסון, שעבד תחת המאמן המגודל במשך שלוש שנים. אם לא די בכך, נראה שמהרגע שקלי הועזב ניסו בעיר האחווה למחות כל זכר לקיומו, כאשר הם מעבירים בזה אחר זה את כל ההחתמות הגדולות שלו בשנים האחרונות, מארי, אלונסו ומקסוול, לקבוצות אחרות. ממש ברגע האחרון, הצטרף לרשימה הזו גם סם ברדפורד, שנשלח למינסוטה הנואשת, ששילמה עליו בחירת סיבוב ראשון. מי שצפוי לפתוח הוא הבחירה הכי גבוהה של האיגלס בדראפט החולף, וונץ, בעוד צ'ייס דניאל ימתין מאחוריו.

אז למה אפשר לצפות מהאיגלס? כנראה לא יותר מדי. זו נראית כמו עונת בנייה טיפוסית, בה חוזים יקרים ישלחו לקבוצות אחרות תמורת בחירות דראפט. לוונץ יש לא מעט עם מי לעבוד – ג'ורדן מתיוז שתפס 85 כדורים בשנה שעברה, יחד עם נלסון אגלור, שאמור להתקדם מעונת רוקי פושרת וכמובן דארן ספרולס, שימשיך לתפוס מהבקפילד וצמד הטייט אנדים, זאק ארץ וברנט סלק הותיק. הבעיה של האיגלס היא בהגנה האחורית (הקבוצה הייתה רביעית מהסוף נגד המסירה) ולא נראה שזה הולך להשתפר. הקבוצה הזו מסתמנת שוב כשק החבטות של התקפות הבית.

התחזית: הפיליז בבייסבול מזוויעים, הסיקסרס מזעזעים כבר שנים וגם באיגלס לא ימצאו אוהדי פילדלפיה נחמה. עונה בה, בתקווה, וונץ צובר ניסיון ומוכיח שהוא היה שווה את הבחירה הגבוהה. ארבעה ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully