וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס קאובויס: על חבל דאק

אריאל גרייזס

4.9.2016 / 9:00

העונה הקודמת הייתה התרסקות אחת גדולה ובדאלאס הגיעו ל-2016 מלאי תקוות, אבל אז טוני רומו שוב נפצע וכעת, דאק פרסקוט הרוקי המבטיח יצטרך לקחת את האחריות, לצד רוקי אחר, אזיקיאל אליוט. בסיוע דז בריאנט, יש סיכוי שעוד יהיה בסדר

טוני רומו דאלאס קאובויס פצוע. AP
רק חזר, כבר נפצע. רומו/AP

מאזן בעונה שעברה: 12:4, מקום אחרון בבית

מאמן: ג'ייסון ג'ארט (עונה שישית)

עזבו: גרג הארדי (אנד/תאקל הגנתי)

הצטרפו: אלפרד מוריס (רץ אחורי)

נבחרו בדראפט: אזיקיאל אליוט (רץ אחורי), דאק פרסקוט (קוורטרבק)

דאק פרסקוט דאלאס קאובויס. AP
היהלום החדש? פרסקוט/AP

רוב הפרשנים הימרו על הקאובויס כאלופי הבית ב-2015, לא מעט בגלל החולשה של היריבות, אך הפציעות של דז בריאנט ואחריו של טוני רומו הובילו לעונה איומה, בסיומה הקבוצה רשמה רק ארבעה ניצחונות ומצאה את עצמה בקרקעית בית המזרח. העונה הייתה אמורה להיות שונה, כאשר רומו ובריאנט החלימו מהפציעות שלהם, אבל אז הגיע משחק הפריסיזן השלישי ורומו נפצע שוב בגבו ואמור להיעדר בין שישה לעשרה שבועות, כך שגם 2016 מוטלת בספק עבור הבויז.

למזלה של דאלאס, בניגוד לעונה שעברה, אז החליפו את רומו כמה קוורטרבקים מוגבלים במיוחד, מאט קאסל, ברנדון ווידן וקלן מור, שעשו זאת בחוסר הצלחה טוטאלי (מאזן משותף של 11:1), הרי שכעת יש תקווה חדשה, דאק פרסקוט, שנבחר בסיבוב הרביעי בדראפט ונראה מצוין עד כה. עם אוסף הכלים שיש לקבוצה, ייתכן שהוא יצליח להחזיק את הראש של דאלאס מעל המים עד שובו של רומו ואולי אפילו ייקח את מקומו לגמרי.

דז בריאנט הוא עדיין אחד התופסים הטובים בליגה ולידו יש את קול ביזלי, סוג של ג'וליאן אדלמן לעניים, את טרנס וויליאמס שפרץ ב-2014 עם שמונה טאצ'דאונים וקצת נעלם בעונה קודמת וכמובן, את ג'ייסון וויטן, הטייט אנד הוותיק והמנוסה. מה שלא פחות חשוב הוא שכל חמשת שחקני קו ההתקפה המעולה, שפרצו את הדרך לעונת שיא של דימרקו מארי לפני שנתיים, חוזרים לעונה נוספת והפעם יקבלו את אליוט, אולי הרץ האחורי הטוב במכללות בשנה שעברה. הם ינסו לפתוח לו את הדרך והוא יקווה להשאיר את הבעיות שלו מחוץ למגרש.

בהגנה, הסקנדרי היה מהטובים בליגה אשתקד, אבל ההגנה ככלל עלולה להיפגע מהעזיבה של הארדי, שההתנהגות שלו הייתה יותר מדי אפילו בשביל ג'רי ג'ונס ומההשעיות הלא קצרות של גרגורי ולורנס, שחקני קו ההגנה (ארבעה משחקים) ושל רולנדו מקליין הליינבקר (עשרה משחקים). תוסיפו פציעת עצב לליינבקר הרוקי ג'יילון סמית', שתרחיק אותו מהמגרשים לכל העונה ותקבלו הרבה כאב ראש למתאם ההגנה.

התחזית: אפילו קוורטרבקים רוקים טובים מפרסקוט התקשו בשנה הראשונה בליגה וקשה להאמין שרומו, בגילו, יחזור להיות מה שהיה פעם. זו תהיה קבוצה יותר טובה ממה שראינו בשנה שעברה, אבל לא מספיק טובה בשביל פלייאוף. שמונה ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully