וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפועל באר שבע עם אינטר, ספרטה פראג וסאות'המפטון

26.8.2016 / 14:45

אלופת ישראל קיבלה הגרלה קשה מאוד ושובצה לבית י"א יחד עם האיטלקים, הצ'כים והאנגלים. המשחקים ייצאו לדרך ב-15.9, בכר: "צפויה חוויה לכל אוהדינו". הכירו את היריבות וגם הלו"ז המלא בפנים

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

בווידאו: תגובות הפועל באר שבע לאחר ההדחה מליגת האלופות

רשימת הבתים המלאה

אינטר, ספרטה פראג וסאות'המפטון, אלו הן הקבוצות איתן תשחק הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית. כך נקבע היום (שישי) בהגרלה שנערכה במונאקו. האלופה הישראלית, ששובצה בדרג הרביעי ורושמת הופעת בכורה במפעל, שובצה לבית י"א הקשה ומצפים לה משחקים קשים מאוד בעיקר מול האיטלקים ומול האנגלים.

לשיר צדק וחבריו מצפה משימה קשה מול הקבוצה של פרנק דה בור, והם ייאלצו להתמודד עם שחקנים מצוינים כמו מאורו איקרדי, אנטוניו קנדרבה, מרסלו ברוזוביץ' ואיבן פרישיץ', אליהם צפויים להצטרף בקרוב גם גביגול וז'ואאו מריו. המשחקים ייצאו לדרך ב-15.9.

"כל הגרלה שהיא ברמות הללו היא הגרלה קשה", אמר ברק בכר. "עבדנו קשה כדי להגיע לשלב הזה ואני בטוח שצפויה חוויה של כדורגל לכל אוהד של הפועל באר שבע. אנחנו גאים ושמחים לשחק מול קבוצות ברמה הגבוהה הזו ונעשה הכל כדי להתכונן טוב ולשחק טוב".

הלו"ז המלא:
אינטר - הפועל באר שבע (15.9, 22:05)
הפועל באר שבע - סאות'המפטון (29.9, 20:00)
הפועל באר שבע - ספרטה פראג (20.10, 20:00)
ספרטה פראג - הפועל באר שבע (3.11, 22:05)
הפועל באר שבע - אינטר (24.11, 20:00)
סאות'המפטון - הפועל באר שבע (8 בדצמבר, 22:05)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אובידיו הובאן הפועל באר שבע חוגג מול ניר ביטון סלטיק. ברני ארדוב
משימה קשה מאוד. הובאן/ברני ארדוב

הבתים של הישראליות:

בית ד': זניט סנט פטרסבורג, אלקמאר, מכבי תל אביב, דונדלאק

בית י"א: אינטר, ספרטה פראג, סאות'המפטון, הפועל באר שבע

מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג שער. GettyImages
בקרוב בישראל. מאורו איקרדי/GettyImages

הכירו את היריבות

אינטר

המאמן

פרנק דה בור, בלם העבר של אייאקס וברצלונה, עזב את אמסטרדם אחרי שש שנים מוצלחות ברובן והחליף בסן סירו את רוברטו מאנצ'יני כשקיבל חוזה לשלוש שנים מקונצרן סאנינג ספורט הסיני שהפך לבעל המניות העיקרי. ההולנדי בן ה-46 זכה בארבע אליפיות רצופות עם אייאקס, ובאינטר מקווים כי יחזיר את הקבוצה לליגת האלופות.

הכוכבים

מאורו איקרדי, שהפך בעונה שעברה גם לקפטן הנראזורי, הוא הכוכב הגדול ואינטר עשתה ככל שביכולתה כדי למנוע ממנו לעזוב בקיץ. איתו בחלק הקדמי נמצאים גם איבן פרישיץ' המצוין, אדר, רודריגו פלאסיו וסטבן יובטיץ' שצפוי לעזוב בשבוע הקרוב ולפנות מקום לגביגול המלהיב ולז'ואאו מריו הפורטוגלי. אבר באנגה ואנטוניו קנדרבה הצטרפו עוד קודם לכן, כשבין הקורות ממשיך מלך הפנדלים סמיר הנדנוביץ' ובסגל גם גארי מדל, ז'ופרה קונדוגביה, מירנדה ומרצלו ברוזוביץ'.

הישגים בולטים

מאז הטרבל של ז'וזה מוריניו ב-2009/10, אינטר הוסיפה לארון העמוס שלה רק עוד גביע אחד בשנה לאחר מכן. במאזנה 18 אליפויות ושבעה גביעי איטליה, אבל מעל הכול שלוש זכיות באליפות אירופה.

אצטדיון ביתי

סן סירו המפורסם, 80,018 מקומות.

בעונה שעברה

מאנצ'יני לא הצליח לספק את הסחורה ואינטר סיימה רק במקום הרביעי, שהספיק רק לכרטיס בליגה האירופית. גם משהו, אחרי עונה בה הקבוצה נעדרה מאירופה.

בעונה הנוכחית

הקדנציה של דה בור נפתחה עם הפסד מביך 2:0 בוורונה מול קייבו, כאשר ואלטר בירסה הסלובני פיצח את מערך ה-4-2-3-1 של ההולנדי וכבש צמד. כמו מילאן, גם האימפריה השנייה של מילאנו, משוועת לעונת קאמבק.

שחקן נבחרת איטליה אנטוניו קנדרבה. רויטרס
הגיע לנראזורי אחרי יורו מצוין. קנדרבה/רויטרס

סאות'המפטון

המאמן

אחרי הפרידה מרונאלד קומאן, הגיע קלוד פואל הצרפתי שעזב לראשונה את ארצו אחרי הצלחה גדולה בעונה האחרונה עם ניס הקטנה. הצרפתי בן ה-54 הוביל את מונאקו לאליפות בתחילת המילניום ולאחר מכן הוביל את ליל לליגת האלופות, אך לא הצליח בליון ושיקם את שמו בזכות הקדנציה בניס.

הכוכבים

סאות'המפטון מכרה את הסקוררים גרציאנו פלה וסאדיו מאנה, ולמעשה נמצאת עדיין בעיצומו של שינוי. סופיאן בופאן הכישרוני אמור להגיע מליל ולהפוך לרכש היקר בתולדות המועדון (מעל 25 מיליון יורו). אצל הסיינטס מחכים לו אלופי אירופה הפורטוגלים ז'וזה פונטה וסדריק, מלך האסיסטים דושאן טאדיץ', פייר אמיל הויביירג הדני, וירגיל ואן דייק ויורדי קלאסי ההולנדים וגם אנגלים כמו השוער פרייזר פורסטר, המגן ריאן ברטרנד והחלוץ צ'רלי אוסטין.

הישגים בולטים

הייתה סגנית האלופה ב-1984 וזכתה בגביע ב-1976.

אצטדיון ביתי

סט. מאריז, 32,505 מקומות.

בעונה שעברה

סאות'המפטון סיימה במקום השישי בפרמיירליג - הישג השיא שלה בעידן החדש של הליגה - עם 63 נקודות. בזכות כך היא חוזרת לאירופה - דבר שלא עשתה גם בימי איל ברקוביץ' ומת'יו לה טיסייה - לראשונה מאז שנות ה-70'.

בעונה הנוכחית

פואל עדיין מחפש ניצחון בכורה בפרמיירליג, אחרי שפתח את העונה עם 1:1 ביתי מול ווטפורד והפסיד 2:0 למנצ'סטר יונייטד.

שחקני סאות'המפטון חוגגים עם דושאן טאדיץ' (משמאל). GettyImages
מבשל מדופלם. טאדיץ'/GettyImages

ספרטה פראג

המאמן

ארבע שנים אחרי ששיחקה בשלב הבתים של הליגה האירופית נגד קרית שמונה, ספרטה פראג תחזור לישראל עם מאמן אחר - זדנק שצ'אסני הצ'כי, 59, שהוביל אותה לשתי אליפויות ב-1998 ו-1999 וחזר לקדנציה שנייה אחרי 16 שנים.

הכוכבים

הסקורר הוותיק דויד לפאטה ממשיך לתת את הטון גם בגיל 34. הוא כבש 20 שערי ליגה בכל אחת משתי העונות האחרונות, ורק בשבוע האחרון מצא את הרשת שלוש פעמים. איתו נמצאים שחקני נבחרת צ'כיה כמו בורק דוצ'קאל, מיכאל קאדלץ, יוזף שוראל ומרטין פרידק.

הישגים בולטים

ספרטה פראג היא קבוצת הדגל של הכדורגל הצ'כי עם 33 אליפויות ו-14 גביעים, אך בשנתיים האחרונות היא ראתה את הגב של ויקטוריה פלזן. הישג השיא של ספרטה באירופה היה ב-1992, אז הגיעה לחצי גמר גביע האלופות.

אצטדיון ביתי

אצטדיון לטנה הפך לגנרלי ארנה, מכיל 19,416 מקומות.

בעונה שעברה

ספרטה סיימה במקום השני בליגה הצ'כית, מרחק שבע נקודות מהאלופה ויקטוריה פלזן. באירופה הגיעה עד לרבע גמר הליגה האירופית, שם נעצרה על ידי ויאריאל.

בעונה הנוכחית

אחרי ארבעה מחזורים, ספרטה ניצבת בפסגה הצ'כית עם 10 נקודות. אמש כבר הייתה על סף הדחה בפלייאוף הליגה האירופית, אך חזרה מפיגור 2:0 בדקה ה-40 לניצחון 2:3 על סונדרייסקה. יקוב בראבץ המחליף כבש את השער המכריע בדקה ה-85, בנגיעה הראשונה שלו בכדור.

שחקן נבחרת צ'כיה דויד לפאטה מקבל טיפול. רויטרס
עדיין הכוכב הגדול. לפאטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully