וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: רומו נפצע מול סיאטל, צפוי להיות כשיר למחזור הפתיחה

26.8.2016 / 9:52

הקוורטרבק של דאלאס קאובויס ספג מכה עזה בגבו מקליף אבריל כבר במהלך השלישי בהפסד 27:17 לסיהוקס, צילומי הרנטגן הראו שהפציעה איננה חמורה. בריידי צפוי לשחק מול קרוליינה

טוני רומו דאלאס קאובויס פצוע. AP
התמונה שהכי מפחידה את אוהדי ואנשי הקאובויס. רומו פצוע/AP

השבוע השלישי של משחקי קדם העונה, שנחשב מסורתית לשבוע החשוב ביותר בפריסיזן ובו משחקים בפעם האחרונה לפני הדבר האמיתי כל הפותחים בקבוצות השונות, יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך עם דרמה לא קטנה.

כבר במהלך השלישי של המשחק בו אירחה סיאטל את דאלאס, תיקל האנד ההגנתי של הסיהוקס, קליף אבריל, את קוורטרבק הקאובויס, טוני רומו ושלח אותו לדשא עם כאבי גב. רומו, שאיתו הקאובויס במאזן 4:15 בשנתיים האחרונות ובלעדיו 12:1, נטש את המשחק ולמזלו הרב, צילומי הרנטגן הראו שאין לו פציעה משמעותית והוא צפוי להיות כשיר למחזור פתיחת העונה מול ניו יורק ג'איינטס. יחד עם זאת, אוהדי הקאובויס ואנשי הקבוצה קיבלו הלילה תזכורת בדיוק לדבר ממנו הם חוששים יותר מכל.

למזלה של דאלאס, יש לה קוורטרבק צעיר ועולה, שממשיך להרשים במשחקי קדם העונה. דאק פרסקוט סיים עם 116 יארד באחוזים טובים (17 מ-23) וטאצ'דאון, בעוד הקבוצה מפסידה לסיהוקס 27:17. ראסל ווילסון חימם מנועים עם משחק איכותי של 192 יארד וצמד טאצ'דאונים.

במשחק השני של הלילה, מיאמי שיתקה את אטלנטה בדרך ל-6:17 ביתי. ריאן טניהיל סיפק 155 יארד ואיבוד. מאט ריאן סיים עם 129 ואיבוד ומאט שאוב, שהחליף אותו, היה טוב עם 10 מ-11 ל-109 יארד.

הלילה: קרוליינה - ניו אינגלנד (2:30, טום בריידי צפוי לשחק לראשונה העונה), וושינגטון - בפאלו (2:30), טמפה ביי - קליבלנד (3:00), ניו אורלינס - פיטסבורג (3:00), סן פרנסיסקו - גרין ביי (5:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully