וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ג'איינטס: תתמקאדו בעיקר

אריאל גרייזס

3.9.2016 / 16:00

אחרי למעלה מעשור, הענקים נפרדו מהמאמן טום קופלין ומינו כיורש את בן מקאדו, שאמור להחיות את הקבוצה אחרי ארבע שנים בלי פלייאוף. כמובן שהרבה מזה תלוי ביכולת של איליי, שלראשונה בקריירה שלו יהיה האח היחיד בליגה, לשמור על ההתקפה מתקתקת

בן מקאדו מאמן ניו יורק ג'איינטס. AP
היורש. מקאדו/AP

מאזן בעונה שעברה: 10:6, מקום שלישי בבית

מאמן: בן מקאדו (עונה ראשונה)

עזבו: וויל ביטי (תאקל התקפי), ג'ף שוורץ (גארד), רוברט איירס (אנד הגנתי), ברנדון מריוות'ר (אמור להיות סייפטי)

הצטרפו: אולייבר ורנון (אנד הגנתי), דיימון האריסון (תאקל הגנתי), ג'נוריס ג'נקינס (מגן פינה)

נבחרו בדראפט: איליי אפל (מגן פינה), דרין תומפסון (סייפטי)

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. Scott Eklund, AP
ימשיך להוביל את ההתקפה בהצלחה? איליי מאנינג/AP, Scott Eklund

בשקט בשקט, הג'איינטס, שזכו בשני סופרבולים בעשור האחרון, כשלו בניסיונם להגיע לפלייאוף כבר ארבע שנים ברציפות. זה הספיק כדי לשלוח הביתה את האיש שהביא להם את שני התארים הללו, טום קופלין ולנעליים שלו נכנס מקאדו, שעבד בשנתיים האחרונות בתור מתאם ההתקפה של הקבוצה ועשה עבודה מצוינת בשדרוג של איליי מאנינג והפיכתו לכלי התקפי יעיל (מעל 4,400 יארד ורק 14 איבודים אשתקד לעומת 30 ו-35 טאצ'דאונים בשתי העונות האחרונות). איליי, בצירוף עם היכולות האדירות של אודל בקהאם ג'וניור ואימוץ "התקפת החוף המערבי", נתן עוד עונה מצוינת שהלכה לפח בגלל הגנה איומה והחלטות אימון מזעזעות.

מקאדו הבין את המצב והדבר העיקרי שעשה בפגרה היה בנייה מחודשת של ההגנה, בעיקר נגד המסירה, שם הקבוצה הייתה הגרועה ביותר בליגה ב-2015. ורנון והאריסון יצטרפו לג'ייסון פייר פול, אשר כולם מקווים כי השאיר מאחור את תקרית הזיקוקים. יחד עם אפל הרוקי וג'נקינס, הענקים אמורים לייצר הגנה אחורית יציבה הרבה יותר. אם ויקטור קרוז יישאר בריא (אם גדול מאוד) ואיליי לא יראה סימני רגרסיה, הרי שההתקפה של הקבוצה יכולה להמשיך להיות אחת הטובות בליגה וניו יורק עשויה להיאבק על מקום בפלייאוף.

התחזית: ההתקפה תמשיך להיות טובה, אבל ההגנה עדיין רחוקה כמה שחקנים מחזרה לדומיננטיות. יהיה מעניין לראות את היכולת של מקאדו, מאמן התקפה, בשדרוג החלק הזה של הקבוצה. תשעה ניצחונות, מקום בווילד קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully