וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון רדסקינס: סומכים עליך, קפטן קירק

אריאל גרייזס

3.9.2016 / 9:00

עידן רוברט גריפין השלישי הגיע לסיומו באופן רשמי והקבוצה מהבירה נותרה עם האיש שהפתיע ב-2015 עם עונה מצוינת ומקום בפלייאוף, קירק קאזינס. ג'וש נורמן הובא כדי לחזק את ההגנה, אלא שגם זה עלול להיות מעט מדי

ג'וש נורמן וושינגטון רדסקינס. AP
תוספת כוח משמעותית. נורמן/AP

מאזן בעונה שעברה: 7:9, מקום ראשון בבית, הפסד לגרין ביי בווילד קארד

מאמן: ג'יי גרודן (עונה שנייה)

עזבו: רוברט גריפין השלישי (קוורטרבק), אלפרד מוריס (רץ אחורי), טרנס נייטון (תאקל הגנתי)

הצטרפו: ג'וש נורמן (מגן פינה)

נבחרו בדראפט: ג'וש דוקסטון (תופס)

קירק קאזינס וושינגטון רדסקינס. AP
סומכים עליו. קאזינס/AP

ה-NFC מזרח נחשב מסורתית לבית חזק במיוחד, אבל בשנה שעברה הוא הפך דווקא לאחד החלשים בליגה והרדסקינס ניצלו זאת עד תוום. קשה לומר שהם סיפקו עונה לפנתיאון, כמו שהם נהנו מחולשת היריבות, אבל גם את זה צריך לדעת לעשות וגרודן, בעונתו הראשונה, הוכיח שיש על מה לבנות.

השיפור העיקרי הגיע בעמדת הקוורטרבק, שם קירק קאזינס סיים אחת ולתמיד את סאגת רוברט גריפין השלישי, כשהוא נותן עונת שיא (כמעט 70 אחוזי השלמה, 29 טאצ'דאונים ורק 11 חטיפות), מה שהביא את הקבוצה לשים עליו את תג הפרנצ'ייז, אבל עדיין לא להעניק לו את החוזה ארוך הטווח לו ציפה. בשביל זה, קאזינס יצטרך להראות שהוא מסוגל לשחזר את המספרים שלו גם העונה. עכשיו, כשגריפין כבר לא נושף בעורפו (חתם בקליבלנד) והוא מקבל את דוקסטון, שאמור להיות תופס מצוין ויצטרף לדשון ג'קסון האדיר ולטייט אנד ג'ורדן ריד, שהיה המטרה המרכזית באנדזון עם 11 טאצ'דאונים אשתקד, זה אמור להראות לא פחות טוב. אלפרד מוריס, שהיה הרץ העיקרי של הקבוצה (750 יארד), ישחק כעת מול הסקינס, במדי דאלאס ואילו מאט ג'ונס, בעונתו השנייה בליגה, יצטרך למלא את המקום.

הבעיה העיקרית של אדומי העור ב-2015 הייתה ההגנה, שספגה 380 יארד למשחק. לכן, בקבוצה קפצו על המציאה כאשר ג'וש נורמן שוחרר מקרולינה, שוויתרה על תג הפרנצ'ייז שלו. נורמן בהחלט יהווה עזרה גדולה בחטיבה בה משחקים כמה מטובי התופסים בליגה (אודל בקהאם ג'וניור, דז בריאנט). למרות זאת, נראה שהיכולת של הקבוצה ללחוץ את הקוורטרבק או לעצור את הריצה לא השתפרה מספיק והיא תתקשה לשחזר את העונה הקודמת בלי שיפור באיזורים הללו.

תחזית: קשה לראות את קאזינס נותן מספרים דומים לאלו של העונה הקודמת ולאור השיפור בקבוצות האחרות בבית, יהיה קשה לוושגינטון להישאר במסלול ההצלחות. שבעה ניצחונות בלי פלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully