וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס: צ'יפ על הכתף

ניר כהן

2.9.2016 / 18:00

מהחבורה הקשוחה שהגיעה לסופרבול לפני כמה שנים לא נשאר יותר מדי ובמפרץ מקווים שדווקא צ'יפ קלי, שנבעט מפילדלפיה, יהיה האיש שישקם אותם. מי יהיה הקוורטרבק? זו כבר שאלה יותר מסובכת והתשובה היא כנראה לא המוחה קולין קפרניק

צ'יפ קלי מאמן פוטבול. AP
מה הוא יכול להביא? קלי/AP

מאזן בעונה שעברה: 11:5, מקום רביעי בבית

מאמן: צ'יפ קלי (עונה ראשונה)

עזבו: רג'י בוש (רץ אחורי), אלכס בון (תאקל התקפי), אנקואן בולדין (תופס)

הצטרפו: אנתוני דייויס (תאקל התקפי, חזר מפרישה), כריסטיאן פונדר (קוורטרבק)

נבחרו בדראפט: דפורסט באקנר (אנד הגנתי), ג'ושוע גארנט (גארד), וויל רדמונד (מגן פינה)

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Ben Margot, AP
בלב הבלגן. קפרניק/AP, Ben Margot

ימים לא קלים עוברים על אוהדי הניינרס. מהקבוצה הקשוחה שהגיעה לסופרבול רק לפני ארבע שנים נותר צל חיוור.
אחרי עוד עונה כושלת, הניינרס נפרדו מהמאמן ג'ים טומסולה והנחיתו באופן די מפתיע את צ'יפ קלי, מאמן פילדלפיה לשעבר. קלי ינסה להחיל את שיטת ההתקפה המהירה שלו בניינרס, מה שאולי ישפר מעט את ההתקפה הרעועה, שסיימה אשתקד במקום ה-31 (רק מעל הראמס), כאשר גם משחק הריצה (21) וגם התקפת המסירה (29) נראו רע מאוד. האם דווקא השיטה של קלי, שכשלה באיגלס, תצליח במפרץ? לא בטוח.

גם בעמדת הקוורטרבק אין ודאות ולא ברור מי יפתח מתחת לסנטר בשבוע הראשון. הקבוצה החתימה את כריסטיאן פונדר, שלא נראה כמי שיציל את הספינה הטובעת והשלימה סט שלם של קוורטרבקים שנבחרו בדראפט 2011, יחד עם בליין גאברט וקולין קפרניק, אשר יצר המון עניין בפגרה, אבל ממש לא בגלל יכולותיו על המגרש, אלא הרבה יותר בשל ישיבתו על הספסל כמחאה במהלך השמעת ההמנון האמריקאי.

ההגנה רחוקה מלהזכיר את התקופה של ג'ים הארבו ודורגה גם היא בתחתית הליגה. זו אחת הסיבות שהניינרס השקיעו ארבע מחמש בחירות הדראפט הראשונות שלהם בשחקני הגנה, ביניהם דפורסט באקנר, האנד ההגנתי המבטיח מאורגון. אחמד ברוקס ונאבורו באומן ימשיכו להיות השחקנים המרכזיים בהגנה, משימה שהפכה לקשה הרבה יותר מאז עזיבתו של פטריק וויליס.

חדשות טובות הגיעו דווקא מכיוון לא צפוי, אנתוני דייויס, שפרש לפני שנתיים אך החליט לחזור ויעזור לחזק את קו התקפה השברירי, שנחלש עם עזיבתו של אלכס בון למינסוטה. העזיבה של אנקואן בולדין מותירה הרבה אחריות על טוריי סמית', שיידרש לתפוס את משבצת התופס המוביל, כאשר גם קרלוס הייד, הרץ האחורי שנתן עונה לא טובה, יצטרך להשתפר כדי שלניינרס יהיה איזשהו סיכוי להוציא משהו מהעונה הזו.

תחזית: לא יהיה להם. 11:5 ועוד עונה עגומה במפרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully