וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס ראמס: סוף הוליוודי?

ניר כהן

1.9.2016 / 16:00

אחרי קצת יותר משני עשורים, הראמס נפרדו מסנט לואיס ובמהלך דרמטי חזרו ללוס אנג'לס. הם אפילו בחרו במקום הראשון בדראפט קוורטרבק מבטיח. הבעיה? כל השאר לא משהו, וגם המאמן נוטה להסתפק בעונות בינוניות

ג'ארד גוף נבחר ראשון בדראפט 2016 על ידי לוס אנג'לס ראמס עם רוג'ר גודל. Charles Rex Arbogast, AP
ג'ארד גוף יצטרך להוציא את הראמס לדרך חדשה/AP, Charles Rex Arbogast

מאזן בעונה שעברה: 9:7, מקום שלישי

מאמן: ג'ף פישר (עונה חמישית)

עזבו: ניק פיירלי (תאקל הגנתי), ג'נוריס ג'נקינס (מגן פינה), כריס לונג (אנד הגנתי), ג'יימס לאורנייטיס (ליינבקר), ניק פולס (קוורטרבק)

הצטרפו: קוטי סנסיבל (סייפטי)

נבחרו בדראפט: ג'ארד גוף (קוורטרבק), פרעה קופר (תופס)

מאמן סט. לואיס ראמס ג'ף פישר לצד קייס קינום. GettyImages
קינום יתחרה על עמדת הפותח/GettyImages

עיר חדשה, קוורטרבק חדש, ציפיות חדשות. אחרי 20 שנה, ללוס אנג'לס שוב יש קבוצת פוטבול. המעבר המתוקשר מסנט לואיס, שהיה באוויר כמה שנים, סופסוף התרחש ועמו מגיעה תקווה מחודשת לפרנצ'ייז, שלא הצליח להתרומם מאז ימי קורט וורנר ומארשל פולק העליזים בתחילת המילניום.

אחרי עוד עונה פושרת, לוס אנג'לס תתחיל בסוג של בנייה מחדש (חדש כבר אמרנו?), כאשר הפוקוס יהיה כמובן על הבחירה הראשונה בדראפט, הקוורטרבק גוף, שייאבק על עמדת הפותח עם קייס קינום. זה שיזכה בתפקיד יצטרך להחיות את ההתקפה, שלא הייתה קיימת בעונה שעברה וסיימה אחרונה בליגה. ניק פולס, שלא היה מרוצה ממעמדו, שוחרר.

בהגנה נוצרו לא מעט חורים בגלל שלל פרידות: לונג, לאורנייטיס, ג'נקינס ופיירלי, כולם כבר אינם. ארון דונלד יהיה העוגן במרכז הקו, יחד עם מייקל ברוקרס ורוברט קווין, שחוזר מפציעה שהשביתה אותו לאורך רוב העונה הקודמת.

המאמן ג'ף פישר, האיש שכתב את הספר "איך לסיים שש עונות ברציפות במאזן שלילי ולהישאר מאמן ראשי ב-NFL", ינסה להשיג מאזן חיובי לשם שינוי, אבל קשה לראות את זה קורה. לראמס (שאגב ישחקו באצטדיון של USC עד לסיום הבנייה של האצטדיון החדש) יש יותר מדי סימני שאלה, ביותר מדי עמדות ובליגה הזו זה אף פעם לא סימן טוב, במיוחד כשבבית שלך משחקות שתיים מהקבוצות הטובות ב-NFL. אגב, זו הפעם השנייה בקריירה בה פישר עושה רילוקיישן עם קבוצה בתור מאמן ראשי, אחרי המעבר של האוילרס מיוסטון לטנסי ב-1997. הבחור אוהב לטייל.

תחזית: כרגיל, פישר שוב יסיים בסביבות ה-40 אחוזי הצלחה. 10:6 של עונת בנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully