וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון סובל מקרע קטן במפשעה וצפוי להיות מושבת כחודש

25.8.2016 / 10:45

בדיקת אולטראסאונד שנערכה לקשר הפועל באר שבע גילתה את הפציעה. הוא יעבור טיפולים ואז תתקיים הערכה לגבי מועד חזרתו, כאשר לא בטוח שיהיה כשיר לתחילת שלב הבתים בליגה האירופית

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: בן אילן

בבדיקת אולטראסאונד שנערכה היום (חמישי) לקשר הפועל באר שבע, מאור מליקסון, אובחן כי הוא סובל מקרע קטן במפשעה. על פי הודעת המועדון, בשבוע הקרוב יעבור מליקסון טיפולים אינטנסיביים ולאחריהם תתבצע הערכה מחודשת לגבי מועד חזרתו האפשרי למגרש. על פי ההערכות, הוא צפוי להיות מושבת כחודש.

מליקסון, שבעונה שעברה היווה כוח משמעותי בריצה של הפועל באר שבע לאליפות ראשונה אחרי ארבעה עשורים, נפצע במחצית הראשונה של משחק הגומלין הביתי מול סלטיק בשלב פלייאוף ליגת האלופות ביום שלישי ונאלץ לנטוש את המשחק, כאשר מאור בוזגלו נכנס במקומו.

מאור מליקסון הפועל באר שבע פצוע. ברני ארדוב
מליקסון יורד פצוע מהמשחק מול סלטיק/ברני ארדוב

באר שבע תתארח במושבה ביום שבת הקרוב (21:00, ספורט 5) למשחק המרכזי של המחזור השני בליגת העל, בו תפגוש את הפועל תל אביב. מליקסון יחמיץ את המשחק הזה ולאחר מכן יקבל זמן להתאוששות בשל פגרת הנבחרת, כאשר המשחק הבא של הקבוצה מתוכנן ל-10 בספטמבר, בעוד קצת יותר משבועיים, בבית נגד בני סכנין וגם אותו מליקסון צפוי להחמיץ. שבוע לאחר מכן, האלופה תתארח אצל מכבי חיפה ומליקסון יקווה להיות כשיר למשחק המסקרן הזה, כמו גם לפתיחת שלב הבתים בליגה האירופית, שם ייערך המחזור הראשון ב-15 בספטמבר, אך לא בטוח שהדבר ריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully