וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: "הפועל באר שבע פתחה במגעים עם המגן יורגוס צבלאס"

24.8.2016 / 8:08

נמצא המחליף של דוידזאדה? בתקשורת היוונית טוענים שהאלופה כבר פנתה למגן השמאלי של פאוק סלוניקי, ששיחק בעבר גם במונאקו ובפרנקפורט. חוזהו של צבלאס ייגמר בסיום העונה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: בן אילן

אחרי שהפסידו במפגש הכפול לסלטיק והודחו מפלייאוף של ליגת האלופות, בהפועל באר שבע כבר מביטים קדימה, אל עבר שלב הבתים של הליגה האירופית וכמובן ליגת העל המקומית. אמש (שלישי), בסיום המשחק שבו ניצחה האלופה 0:2 את סלטיק (5:4 בסיכום שני המפגשים), עזב את הקבוצה באופן רשמי המגן אופיר דוידזאדה, שחתם על חוזה בגנט הבלגית, בשורותיה משחקים גם קני סייף ורמי גרשון.

בעקבות זאת, בבאר שבע הגבירו את החיפושים אחר מגן שמאלי, וינסו להחתים שחקן בעמדה זו לפני ה-31 באוגוסט - היום האחרון של מועד ההעברות באירופה, כדי שיוכל לקחת חלק במשחקים בליגה האירופית. בקבוצה ציינו לפני מספר ימים כי האופציה המועדפת עליהם כי החתמת מגן זר, אך אם לא יימצא כזה, גם מגן שמאלי ישראלי יישקל.

בינתיים, ביוון מדווחים שהפועל באר שבע פתחה בשיחות עם הבלם-מגן שמאלי היווני, יורגוס צבלאס בן ה-28, המשחק בפאוק סלוניקי, ממנה הגיעה גם מיגל ויטור. צבלאס, לו 18 הופעות בנבחרת הבוגרת של יוון, הגיע לפאוק ב-2013 אחרי עונה אחת במונאקו. בעבר שיחק גם באיינטרכט פרנקפורט הגרמנית. בעונה שעברה רשם 30 הופעות ליגה (29 בהרכב) במדי פאוק במהלכן כבש שני שערים וספג עשרה צהובים וכרטיס אדום אחד.

חוזהו של צבלאס, שהיה מועמד הקיץ גם למכבי חיפה, ייגמר בסיום העונה מה שאומר שכבר בינואר הוא יוכל לחתום היכן שירצה. המשמעות: אם פאוק לא תמכור אותו בחלון ההעברות הנוכחי, צבלאס עשוי לעזוב ללא תמורה עם סיום העונה.

עוד בנושא:

תחושת גאווה בבאר שבע: "הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד ברמות האלו"
בראון: "עשינו לעצמנו את החיים קשים". רוג'רס: "לבאר שבע נגמרו הרעיונות בסיום"
מהראן ראדי מירר בבכי בסיום: "הייתי הגיבור הטראגי, לוקח אחריות"
ניר ביטון: "כבר חשבתי שזה בורח לנו. אני שייך למועדון גדול"

גיורגוס צבלאס שחקן נבחרת יוון. AP
הנהירה מפאוק לישראל תימשך? צבלאס שומר על מקיטריאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully