וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גוטמן רוצה חיזוק לחוד, כבירי אירח את נציגי החברה הסינית

אל הצרות הכלכליות של האדומים הצטרפו גם בעיות מקצועיות: "גם אם היינו משחקים 100 שנה לא היינו מבקיעים". חיזוק לא יגיע עד שאנטל ובומבה יעזבו, במועדון מקווים כי CMEC תהפוך לספונסרית הראשית

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן
מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן. ברני ארדוב
סופג ביקורת. גוטמן/ברני ארדוב

אם עד אתמול (שני) בהפועל תל אביב עסקו בעיקר בצרות הכלכליות של המועדון, אז אמש הוכיחו האדומים כי לא מעט דאגות מקצועיות יש להם גם. "גם אם היינו משחקים עוד 100 שנה ככה לא היינו מבקיעים", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. אחרי ארבעה משחקים ללא שער זכות, בהפועל נזכרו אמש בעונה שעברה ובשבעת המשחקים ללא כיבוש ואמרו: "אסור לנו לחשוב על זה. אלה דברים שנתקעים בראש וקשה מאוד לצאת מהם. היינו טובים יותר בחלק הראשון של המשחק ולא הצלחנו לנצל את זה לטובתנו. במחצית השנייה נשברנו אחרי גול אחד וזה הדבר שהכי צריך להדאיג את הצוות המקצועי". את אותם דברים אמר גם המאמן אלי גוטמן במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "אין סיבה שאחרי שספגנו שער נצא מתבנית המשחק שלנו".

עוד בנושא:
מולנסטיין: "יש לנו שאיפות גדולות", גוטמן: "לא יווצר כדור שלג"
ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב 0:1

שחקן הפועל תל אביב קלאודיו בומבה בנתב"ג. אבי כהן
יקבל הזדמנות? בומבה/אבי כהן

בדומה לעונה שעברה, בהפועל שוב ביקרו את בניית הסגל: "לא יכול להיות ששוב נהיה עם עשרה קשרים ועם חלוץ בודד אחד. גם אם גוטמן רצה לעשות אתמול חילוף התקפי או להוסיף חלוץ, לא היה כזה אחד על הספסל. לא ברור למה קלאודיו בומבה וליביו אנטל שעדיין מקבלים שכר מהמועדון לא בסגל. לפחות איתם יש אופציות". כרגע בהפועל טוענים כי אין כסף להביא חיזוק נוסף לקבוצה ועד אשר לא יפטרו ממספר חוזים, כולל אלה של אנטל ובומבה לא יהיה חיזוק נוסף. למרות פרסומים שונים, השניים לא בתכניות של גוטמן ונראה כי הזמן הולך מתקצר בעניין הזה ואם הפועל לא תמצא לשניים קבוצות עד סוף חלון העברות, הם יישארו לפחות עד ינואר בקבוצה. בכל מקרה, גוטמן כן מעוניין להחתים חלוץ נוסף לקבוצה, אך כרגע אין כסף לרכש נוסף.

ואם הדאגות הולכות מתגברות בצד המקצועי, נראה שדווקא החדשות הטובות הגיעו אתמול מכיוון ההנהלה. הבעלים, אמיר כבירי, אירח אתמול בתא פרטי בחיפה נציגים מחברת הבנייה הסינית CMEC. לנציגים הכינו חולצות של הפועל עם שמם ובקבוצה מקווים כי התפאורה אמש באצטדיון בחיפה שכנעה את הסינים לתמוך בהפועל.

כידוע, בין הנהלת הקבוצה לבין ענקית הבנייה הסינית כבר מתקיים משא ומתן חודשים. מלבד העבודה כי החברה היא זו שאמורה לבנות את האצטדיון בבת ים אם וכאשר הפרויקט ייצא לדרך, בהפועל מקווים כי גם תהפוך לספונסר הראשי של המועדון ותכניס לקופת המועדון כעשרה מיליון שקלים החל מינואר הקרוב. האירוח אתמול, ככה טוענים בהפועל, היה חלק מהמשא ומתן בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully