וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו מוסא חתם במכבי חיפה: "שמעתי על הקבוצה הרבה, זה כבוד"

23.8.2016 / 17:45

המגן השמאלי הקרואטי בן ה-26, שהגיע מדינמו זאגרב, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויחליף בתור הזר השישי את לודוביק אוברניאק: "מצפה למשחק הראשון, מול 30 אלף אוהדים"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

מריו מוסא חתם הערב (שלישי) באופן רשמי במכבי חיפה והפך לרכש השמיני של הירוקים העונה. המגן השמאלי הקרואטי בן ה-26, שהגיע מדינמו זאגרב, נחת בישראל אתמול, עבר את הבדיקות הרפואיות ויהיה הזר השישי של הירוקים, על חשבונו של לודוביק אוברניאק שעזב: "אני נרגש להצטרף למועדון גדול כמו מכבי חיפה", אמר השחקן לאתר הרשמי של המועדון עם החתימה, "שמעתי על הקבוצה הרבה וזה כבוד להיות חלק ממנה. אני כבר מצפה למשחק הראשון שלי בירוק, מול 30 אלף אוהדים באצטדיון הביתי".

עוד בנושא:
מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב 0:1
מולנסטיין: "יש לנו שאיפות גדולות", גוטמן: "לא יווצר כדור שלג"
דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: אוגו במקום ה-1, וואקמה 2, אצילי 3

מריו מוסא שחקן מכבי חיפה עם טור כריסטיאן קרלסן. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
תמונה ראשונה בירוק. מוסא/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

בקבוצה נרשמה הבוקר שביעות רצון גדולה מהניצחון 0:1 על הפועל תל אביב אמש (שני) במחזור הפתיחה של ליגת העל. במועדון היו מרוצים מהעבודה שסיימו את המפגש עם שלוש נקודות במשחק הבכורה של רנה מולנסטיין ומעל לכול הייתה היכולת במחצית השנייה. את מרבית המחמאות גרף פיראס מוגרבי, שהיה המצטיין על כר הדשא. במועדון טענו כי הקשר הוכיח כי הוא מתאים לתוכניות של מכבי חיפה וגם ראוי לחולצת ההרכב.

מולנסטיין והמנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן התרשמו מהתמיכה של הקהל הירוק בסמי עופר לאורך המשחק כאשר היציעים היו מלאים. גארי קגלמאכר, שספג ביקורת לאורך כל התקופה הקצרה שלו בישראל, זכה למחמאות. בצוות המקצועי ובעיקר קרלסן היו מרוצים מהנחישות שהפגין האורגוואי במרכז המגרש.

יונתן לוי, שפתח בעמדת המגן השמאלי, זכה לחיבוק ממולנסטיין אך חרף היכולת הטובה הוא צפוי לפנות את המקום למריו מוסא, שנחת כבר בישראל וצפוי להצטרף למצבת הזרים בירוק. סן מנחם, שנותר על הספסל, ייאבק עם מוסא ולוי על עמדת המגן השמאלי. גליינור פלט, ששב להרכב למרות הפציעה, היה מרוצה בסיום: "זה חשוב לכבוש וגם תורם לביטחון. אני שמח שהבקעתי, אבל הדבר החשוב ביותר שניצחנו ושיחקנו טוב".

עדכון ראשון: 6:50

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully