וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד ריידרס: תחשבו חיובי

אדם גלס

25.8.2016 / 9:00

ב"חור השחור" סופסוף החלו לחייך מעט בעונה שעברה ועם הפוטנציאל הגדול והשחקנים הטובים שחתמו, מקווים לרשום עונה עם מאזן חיובי אחרי 13 שנים. הרבה תלוי בדרק קאר

דרק קאר אוקלנד ריידרס. AP
צריך לעשות את הקפיצה קדימה. קאר/AP

מאזן בעונה שעברה: 9:7, מקום שלישי

מאמן: ג'ק דל ריו (עונה שנייה)

עזבו: צ'ארלס וודסון (סייפטי - פרש), ג'סטין טאק (תאקל הגנתי – פרש)

הצטרפו: ברוס אירווין (ליינבקר), שון סמית' (מגן פינה), קלצ'י אוסאמאלה (גארד), רג'י נלסון (סייפטי)

נבחרו בדראפט: קרל ג'וזף (סייפטי), ג'יהאד וורד (אנד הגנתי), קונור קוק (קוורטרבק)

ג'ק דל ריו מאמן ג'קסונוויל ג'אגוארס. Sam Greenwood, GettyImages
שחקנים אוהבים אותו. דל ריו/GettyImages, Sam Greenwood

לוזרים, הבדיחה של הליגה, מועדון שאף אחד לא רוצה לשחק בו, אוהדים אלימים. כל הדברים הללו סימלו את הריידרס מאז תחילת המילניום, אלא שב-2015 החלו רוחות של שינוי והמומנטום נמשך למחנה האימונים והפריסיזן, כך שהכל עשוי להשתנות (אולי חוץ מהאוהדים). דל ריו ימשיך להוביל קבוצת צעירים מוכשרים בראשות הקוורטרבק דרק קאר, התופס אמארי קופר וכמובן, האנד ההגנתי המבטיח קאליל מאק וכאמור, כבר אשתקד השחקנים הללו הפגינו ניצוצות. זו קבוצה נמרצת, חסרת ניסיון עדיין, אבל כזו שעשתה חיים קשים לכל יריבה. למרות שאוקלנד שוב סיימה במאזן שלילי, היא הצליחה לגרום לאי אילו חיוכים ב"חור השחור". אלא שלמרות שההצעה של הריידרס, להקים אצטדיון בקרסון עם הצ'ארג'רס, הפסידה להצעה המתחרה של הראמס והשאירה את הקבוצה במפרץ, העתיד ממשיך להיות לא ברור. לוס אנג'לס, סן אנטוניו ובעיקר לאס וגאס מוזכרות בחודשים האחרונים כאופציות עבור הריידרס, שככל הנראה לא ימשיכו באוקלנד מעבר לעוד עונה או שתיים.

אם בעבר כוכבים שהפכו לשחקנים חופשיים לא היו מסתכלים על הריידרס כאופציה, הרי שהאופטימיות והכישרון במועדון גרמו ללא מעט שחקנים טובים שסיימו חוזה להגיע בפגרה. הליינבקר ברוס ארווין בא מסיאטל, מגן הפינה שון סמית' עבר מקנזס סיטי, הגארד קלצ'י אוסאמאלה הצטרף מבולטימור והסייפטי רג'י נלסון יביא ניסיון מסינסינטי. העתיד של המועדון נראה הכל חוץ משחור. המהלכים של הג'נרל מנג'ר רג'י מקנזי כבר לא נראים כמו בדיחה, דל ריו הוא מאמן לגיטימי בליגה ושחקנים נוטים להתחבר אליו בקלות וגם בחירות הדראפט, בראשות הסייפטי קרל ג'וזף וצמד האנדים ההגנתיים, שיליקואה קלהאון (Shilique Calhoun) וג'יהאד וורד, מרשימות במשחקי ההכנה ובאימונים. ועדיין, חרף המחמאות, אלו הריידרס, כך שהכל יכול לקרות וכל הפונטציאל והדיבורים מסביב עוד עלולים להסתיים באכזבה. משעמם בטוח לא יהיה.

התחזית: 13 שנים עברו מאז שהריידרס סיימו במאזן חיובי (והגיעו לסופרבול). האם ההייפ סביב הסילבר אנד בלאק יהפוך למציאות ולעונה חיובית? כמעט. 8:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully