וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור וג'ון אוגו כשירים וצפויים לפתוח בהרכב מול סלטיק

22.8.2016 / 21:18

בלם וקשר הפועל באר שבע עברו מבחן כשירות לקראת גומלין פלייאוף ליגת האלופות (ג', 21:45, ספורט 5). בכר מתלבט בין לוסיו לבן שהר. ניר ביטון עשוי לפתוח אצל רוג'רס, גריפית'ס בחוד

פלייאוף, גומליןמחצית23/08/2016
הפועל באר שבע
    0:1
      סלטיק
      צילום: בני בן סימון, עריכת וידאו: מתן חדד

        הפועל באר שבע

        החדשות הטובות של האלופה מגיעות מכיוונם של ג'ון אוגו ומיגל ויטור, שיהיו כשירים ויכללו בסגל למשחק. השניים עברו מבחן כשירות ובעצם החלימו לחלוטין מהפציעות מהן סבלו, והם צפויים לפתוח בהרכב. לואי טהא יהיה בכל זאת בכוננות לקראת האפשרות שיפתח ב-11 במקום הפורטוגלי, או אולי במקום וובה בראון שצפוי לקבל את הקרדיט בקישור לצד אוגו ואובידיו הובאן. ברק בכר כהרגלו לא תרגל הרכב אך ניראה שהוא מתלבט בין בן שהר לבין לוסיו בחוד. הקפטן אליניב ברדה פצוע כמובן וייעדר גם הפעם.

        "בכדורגל אפשר לעשות את הבלתי האפשרי", אמר בכר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, "וננסה לעשות זאת. אבל אנחנו לא חושבים על התוצאה, צריכים לבוא ולעשות משחק טוב, נראה איך המשחק יתפתח".

        על הקהל: "ברור שיש לו משמעות, אצל שתי הקבוצות הקהל מאוד דומיננטי. מי שהיה בסלטיק פארק הרגיש כמה זה משמעותי ואני בטוח שהקהל שלנו יכין תצוגה מדהימה והרבה הפתעות. אני בטוח שהוא ידחוף אותנו".

        מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
        תוספת כוח משמעותית. ויטור/מגד גוזני

        סלטיק

        סלטיק תעלה לכר הדשא באצטדיון טרנר מלאת ביטחון. הבויז הם הנציגים היחידים של סקוטלנד שנשארו במפעלים אירופים וברנדן רוג'רס אמר לקראת המשחק ש"אנחנו נלחמים בשביל הכדורגל הסקוטי, לא רק בשביל סלטיק. יש עלינו אחריות לאומית".

        רוג'רס ביצע כמה שינויים בהרכב ב-2:4 על סנט ג'ונסטון בליגה בסוף השבוע, והסגל שלו אמור להגיע למשחק רענן. לי גריפית'ס שכבש כבר 7 שערים בכל המסגרות העונה, יפתח בחוד כשמאחוריו שוב שלישייה שתכלול את טום רוגיץ', ג'יימס פורסט וסקוט סינקלייר. ניר ביטון עשוי לפתוח במקום קאלום מגרגור שעלה ב-11 במשחק הראשון.

        ניר ביטון שחקן סלטיק (ימין). מגד גוזני
        יועדף על פני מגרגור? ביטון באימון סלטיק בטרנר/מגד גוזני

        הרכבי הקבוצות

        שופט: באס נייהאוס (הולנד)
        אצטדיון: טרנר

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully