וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי צ'יפס: בין כוכבים

אדם גלס

24.8.2016 / 16:00

ג'מאל צ'ארלס מזדקן ומתגבר על פציעה קשה, ג'סטין יוסטון עבר ניתוח ומושבת, אריק ברי מחרים את האימונים. הקבוצה של אנדי ריד עלתה לפלייאוף אשתקד בזכות ריצה מסחררת של עשרה ניצחונות. לא בטוח שהיא יכולה לבנות על זה גם השנה

מרקוס פיטרס קנזס סיטי צ'יפס. Charlie Riedel, AP
לפחות הוא עוד כאן. פיטרס/AP, Charlie Riedel

מאזן בעונה שעברה: 5:11, ניצחון על יוסטון בווילד קארד, הפסד מול ניו אינגלנד בחצי גמר ה-AFC

מאמן: אנדי ריד (עונה רביעית)

עזבו: שון סמית' (מגן פינה), חוסיין עבדולה (סייפטי - פרש), ג'ף אלן (גארד), צ'ייס דניאל (קוורטרבק)

הצטרפו: מיטשל שוורץ (תאקל התקפי), ניק פולס (קוורטרבק)

נבחרו בדראפט: כריס ג'ונס (תאקל הגנתי), דימרקוס רובינסון (תופס), קייוורה ראסל (מגן פינה)

ג'סטין יוסטון קנזס סיטי צ'יפס פצוע. AP
מתי ואיך הוא יחזור? יוסטון פצוע/AP

העונה שעברה התחלקה לשניים עבור הצ'יפס. היא נפתחה נורא, עם מאזן 5:1 ופציעה של הכוכב ג'מאל צ'ארלס, שגמר את העונה כבר באוקטובר. רגע לפני שכולם מתכוננים לשנה מבוזבזת ובחירת דראפט גבוהה, הגיע שינוי מדהים, עם עשרה ניצחונות רצופים ועוד אחד מוחץ בווילד קארד על יוסטון. למרות ההפסד לפטריוטס בסיבוב הבא, בקנזס סיטי יצאו מהעונה הזו במצב רוח חיובי מאוד.

צ'ארלס, שקרע את הרצועה, חזר רק לאחרונה לאימונים מלאים ולא ברור מתי ישוב לכושרו האמיתי, כאשר בדצמבר הוא כבר יחגוג יום הולדת 30. כוכב נוסף שמתאושש מפציעה בברכו ועבר ניתוח בתחילת השנה הוא ג'סטין יוסטון, שמועד חזרתו לא ידוע. אם לא די בכך, הרי שהסייפטי אריק ברי, שריגש את הליגה בעונה שעברה וחזר למגרשים לאחר שהחלים מסרטן, מחרים את האימונים בשל העובדה שהג'נרל מנג'ר ג'ון דורסי הציב עליו תג פרנצ'ייז לעונה הקרובה, במקום לתת לו את החוזה שביקש.

לכל אלה תוסיפו אובדן של שחקנים כמו מגן הפינה שון סמית', שעבר ליריבה מאוקלנד או הסייפטי חוסיין עבדולה, שפרש והתקפה בינונית, שכוללת בעיקר את ג'רמי מקלין בעונתו השנייה בקבוצה וקוורטרבק אפור בדמות אלכס סמית'. קנזס סיטי היא קבוצה טובה, אבל לא ממש מלהיבה ולא נראית כמי שיכולה ללכת העונה רחוק יותר מאשר בעונה הקודמת.

יחד עם זאת, לצ'יפס יש את הכוכב העולה מרקוס פיטרס, מגן הפינה שנבחר לרוקי ההגנה של 2015 ואמור להמשיך ולהיות מהטובים בתפקידו. אם יוסטון, צ'ארלס וברי יחזרו וייראו טוב, לצד התוספת המשובחת של התאקל ההתקפי מיטשל שוורץ, שאמור לתת פייט ולנסות לעצור את וון מילר וקאליל מאק והעובדה שהיא משחקת בבית יחסית פתוח, קנזס סיטי יכולה לחזור לפלייאוף ומשם הכל יכול לקרות.

התחזית: למרות שזו ההזדמנות של הצ'יפס לזכות בבית לראשונה מאז 2010, התחושה היא שתהיה עונה מאכזבת משהו במיזורי. 8:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully