וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר ברונקוס: הגנות שומרות על אליפויות?

אדם גלס

24.8.2016 / 9:00

בניגוד לציפיות ולמרות עונת פרישה לא מבריקה של פייטון מאנינג, הקבוצה מקולורדו הוכיחה שעם ההגנה ההיסטורית שלה היא מסוגלת ללכת כל הדרך. לא בטוח שזה יקרה שוב ובכל מקרה, כדאי לגלות קודם כל מי יהיה הקוורטרבק הפותח. מתחילים את סיקור פתיחת העונה עם האלופה

שחקן דנבר ברונקוס וון מילר. Ezra Shaw, GettyImages
שחקן ההגנה הכי משמעותי בליגה ב-2015. מילר/GettyImages, Ezra Shaw

מאזן בעונה שעברה: 4:12, זוכת סופרבול 50

מאמן: גארי קוביאק (עונה שנייה)

עזבו: פייטון מאנינג (קוורטרבק - פרש), ברוק אוסווילר (קוורטרבק), דני טרביית'ן (ליינבקר), מאליק ג'קסון (תאקל הגנתי)

הצטרפו: מארק סאנצ'ז (קוורטרבק), ראסל אוקונג (תאקל התקפי), דונלד סטיבנסון (תאקל התקפי)

נבחרו בדראפט: פקסטון לינץ' (קוורטרבק), אדם גוטסיס (תאקל הגנתי), דבונטה בוקר (רץ אחורי)

ג'ון אלווי ה-GM של דנבר ברונקוס במסע"ת הפרישה של פייטון מאנינג. GettyImages
נותן לקבוצה שלו כלים להצליח. אלווי נפרד מפייטון/GettyImages

עם אחת ההגנות הטובות בהיסטוריה ועם תסריט אמריקאי קלאסי, שכלל קוורטרבק אגדי שבמשחקו האחרון בקריירה זכה להניף שוב את גביע לומברדי, דנבר בהחלט הייתה אלופה ראויה בשנה שעברה.

ג'ון אלווי הוכיח שהוא ג'נרל מנג'ר מצוין. למרות עונה פרישה בינונית (וזה בעדינות) של פייטון מאנינג ובזכות יכולת מופלאה של וון מילר, דמרקוס וור וההגנה כולה, שסחבה את הקבוצה קדימה, הברונקוס מודל 2015 נתנו חותמת לאימרה הידועה לפיה הגנות זוכות באליפויות. המשימה הכי חשוב של אלווי בקיץ הייתה להשאיר מילר, שזכה בחודש שעבר לחוזה הגבוה ביותר אי פעם לשחקן הגנה, 114.5 מיליון דולר לשש שנים, מתוכם 70 מיליון מובטחים. הברונקוס איבדו את דני טרביית'ן ומאליק ג'קסון, שזכו לחוזים שמנים בקבוצות אחרות ולא הצליחו להשאיר את ברוק אוסווילר (ויש האומרים שטוב שכך), שסומן כמחליפו של מאנינג וקוורטרבק העתיד של המועדון, אך העדיף את ההצעה של יוסטון.

מי ייכנס לנעליו הגדולות של מאנינג? אלווי בנה קו התקפה חדש לגמרי, שאמור לעזור לקוורטרבק שיזכה בתפקיד. זהותו של אותו קוורטרבק טרם ידועה והמאבק הוא משולש, בין מארק סאנצ'ז הוותיק שהגיע בטרייד מפילדלפיה, בחירת הסיבוב הראשון בדראפט האחרון פקסטון לינץ' שבא מממכלת ממפיס ונחשב לכשרוני, אך לא נראה בשל כרגע לתפקיד וטרבור סימיאן האלמוני, שבעונתו השנייה בליגה הפתיע לטובה במחנה האימונים.

כמובן שכאשר יש לך הגנה שמסוגלת להגיע לכל קוורטרבק וכוללת גם סקנדרי חזק עם כריס האריס, אקיב טליב וטי ג'יי וורד, החיים יותר קלים. בהתקפה, הקוורטרבק החדש יהנה משני תופסים איכותיים בדמות דמריוס תומאס ועמנואל סנדרס ודנבר כבר הוכיחה בעונה החולפת שגם עם קוורטרבק בינוני מינוס, היא יכולה ללכת כל הדרך.

התחזית: יש סיבה בגללה קבוצות ב-NFL לא מצליחות לעשות ריפיט. גם הפעם זה לא ישתנה, למרות שבסיס ההגנה החזק נשאר. 5:11 והדחה מוקדמת בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully