וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מאמינים כי מנהלת הליגה תעמוד מאחוריהם בבית המשפט

21.8.2016 / 11:53

בקבוצה מעוניינים לבטל את פסק הבורר בעניינו של אצילי וגייסו רוב של תומכים במנהלת. במקביל: במועדון יציעו לקשר חוזה חדש, במטרה להשאירו בבירה. סאבו אמור להחזיר תשובה סופית בקרוב, קלטינס עשוי לפתוח מול מכבי פתח תקוה (20:00, ספורט2)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תפתח הערב (ראשון, 20:00, ספורט2) את העונה בליגת העל, כשתתארח במושבה אצל מכבי פתח תקוה. המאמן רן בן שמעון עשוי לערוך שינוי אחד בהרכב לעומת זה שפתח מול סנט אטיין ולצרף את דוד קלטינס לקישור על מנת לעבות את מרכז השדה אל מול שלישיית הקישור של מכבי פתח תקוה. המאמן הזהיר את שחקניו מחטיפות הכדור והיציאה למתפרצות של המלאבסים.

בבית"ר ירושלים עמלים בימים האחרונים על מנת לגייס באופן סופי את מנהלת הליגה, כדי שזו תעמוד מאחוריה בבית המשפט בבקשתה לביטול פסק הבורר בעניינו של עומר אצילי. לעת עתה, למועדון יש רוב של תומכים במנהלת. יחד עם זאת, כבר מחר אמורים בקבוצה לשוחח עם השחקן ונציגיו בניסיון לסכם על חוזה חדש שישאירו בבירה. בבית"ר ירושלים מאמינים כי הסכם חדש שיאפשר לקשר לצאת לחו"ל לאחר עונה בסכום סביר עשוי להשאירו. למרות זאת, עוד לפני שהצדדים ישבו, הם יהיו חייבים ללבן את כל משקעי העבר ולפתוח דף חדש. במקביל, בודקים נציגי השחקן אופציות בחו"ל.

בנוגע לאריק סאבו, השחקן אמור לשוחח עם נשיא פאוק ביממה הקרובה ולתת תשובה סופית האם הוא מתכוון להגיע על פי אחד המתווים שהוצעו לו - חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת או חוזה לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות. אם הוא לא יחזיר תשובה חיובית עד מחר, תרד הקבוצה מהקשר ותגיש נגדו תביעה.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים: אצילי יקבל הצעה, מחכים לסאבו

אריק סאבו. ברני ארדוב
מחכים לתשובה. סאבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully