וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזוז טוען שפפיר הרחיק אותו בטעות: "שכחתי שיש לך צהוב, מצטער"

בלם בני יהודה טוען שהשופט התנצל בפניו אחרי ששלף לעברו צהוב שני ב-1:1 מול בני סכנין. ביקורת כלפי קסאבייה תומא: "אם לא נשפר את ההגנה נהיה בצרות העונה. רק במזל לא הובסנו"

איציק עזוז שחקן בני יהודה. טל לוי
אדום מיותר? עזוז/טל לוי

"רק מזל הציל אותנו מתבוסה. אם לא נשפר את ההגנה שלנו נהיה בצרות העונה", אמר אחד משחקני בני יהודה אחרי ה-1:1 אמש (שבת) עם בני סכנין. הביקורת בקבוצה בעיקר כוונה כלפי הבלם קסאבייה תומא שספג אמש אדום וכן כלפי אריק בנאדו שהציב את איציק עזוז בתור בלם ואת אביעד בורלא כמגן ימני.

כרגע, לא ברור אם בנאדו יעשה שינויים בחלק האחורי, אבל בקבוצה העריכו כי אם ההגנה לא תשתפר עד סגירת חלון ההעברות ב-7 בספטמבר, לא מן הנמנע כי הזהובים יתחזקו בלפחות עוד שחקן הגנה אחד. מיקי סירושטיין צפוי לפתוח מול הפועל חיפה בשבוע הבא במקומו של תומא המורחק. איציק עזוז שגם כן הורחק אמש טען בפני ראשי הקבוצה אמש כי השופט ארז פפיר, שכח שהוציא לו כבר צהוב, ולאחר שהראה לו את הצהוב השני ואת הכרטיס האדום, הוא התנצל בפני הבלם: "שכחתי, מצטער. אין מה לעשות עכשיו", ציטט עזוז את פפיר אחרי המשחק.

בתשעה שחקנים: בני יהודה גירדה תיקו 1:1 מול בני סכנין

בני יהודה אריק בנאדו. מגד גוזני
יבצע שינויים בהגנה? בנאדו/מגד גוזני

"אנחנו ברגשות מעורבים", אמר אלמוג בוזגלו לאחר המשחק. "פתחנו את המשחק טוב וקיבלנו גול לא מחוייב. אחר כך הגענו למצבים והיינו טובים. בסופו של דבר אני כן שמח מהנקודה ואני חושב שהיה לנו משחק די טוב, אבל נצטרך להשתפר במשחק הבא".

בוזגלו הוסיף: "אני שמח שהקהל אוהב אותי, אני אוהב אותו גם. חשוב לנו שהוא יבוא למשחקים ויעודד אותנו. הם עזרו לנו היום לחזור למשחק. אני חושב שתהיה קבוצה די טובה העונה. לכל קבוצה יהיה קשה מאוד מולנו. אנחנו הולכים ומשתפרים ממשחק למשחק. תמיד חשוב שתהיה הגנה טובה ויהיה בסיס טוב לא לספוג. מצד שני, יש לנו מספיק שמות וכישרון בהתקפה ואני מאמין שזה יבוא לידי ביטוי. כרגע קשה לדעת אם אנחנו שווים פלייאוף עליון, זה רק משחק ראשון. אני מאמין שעם הכישרון שלנו אנחנו כן יכולים לכוון למעלה, אבל צריך גם לעבוד קשה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully