וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'ונס נחת בישראל: "מטורף שאשחק עם אמארה באותה קבוצה"

20.8.2016 / 13:37

שחקן הפנים החדש של הפועל ירושלים נלהב לקראת פתיחת העונה: "כבר מחכה ללמוד מסטודמאייר. תמיד אמרתי שאני מעוניין לשחק בישראל. פחות מעניין אותי אם אעלה מהספסל, רוצה לתרום לקבוצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. שון ג'ונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקניה של הפועל ירושלים מממשיכים להגיע ארצה לקראת העונה שבפתח. מי שנחת היום הוא (שבת) הוא שון ג´ונס, כשאת פניו בשדה התעופה בא לקבל רכש חדש של סגנית האלופה, אייזק רוזפלט.

"זו הרגשה טובה להגיע לכאן, לפני שנה התחלתי את הקריירה האירופית שלי, אבל תמיד אמרתי שאני מעוניין לשחק בישראל", אמר שחקן הפנים האמריקאי. "שמעתי מחברי לקולג' שהליגה בישראל תחרותית ושישראל מדינה יפה. אני מצפה להשתפר הן באופן מקצועי כשחקן והן כאדם, אני רוצה להיות אדם טוב יותר. אבוא בכל משחק עם כוחות מחודשים ועם אנרגיה גבוהה, פחות משנה לי אם אעלה מהספסל, מעניין אותי לקחת את הריבאונד ולתרום לקבוצה. יש כאן קבוצה חדשה שנבנית, המטרה שלנו היא לשחק חזק ולהמשיך לייצג בהצלחה את המנטליות של המועדון".

על הרכש הנוצץ של ירושלים, אמארה סטודמאייר, אמר השחקן: "זה מצחיק, תמיד הערצתי אותו וכיבדתי אותו מאוד כשחקן , צפיתי בו משחק לא מעט כשהייתי צעיר יותר. היו לי תמונות שלו בטלפון שלי, זה מטורף שמעכשיו אשחק איתו באותה קבוצה. אני יותר ממצפה להתחיל להתאמן ולשחק איתו, ללמוד ממנו. התחרות בינינו באימונים תהיה טובה לשנינו. יותר מאשמח ללמוד ממנו כמה מהלכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully