וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנפוליס קולטס: קולטס ששון וקול שמחה?

יובל קליין

31.8.2016 / 9:00

אנדרו לאק קיבל את החוזה הגדול בהיסטוריה וינסה לא להיפצע שוב, ריאן קלי נבחר בדראפט כדי לשמור עליו וצ'אק פגאנו קיבל עוד צ'אנס. אינדיאנפוליס רוצה לחזור לפלייאוף אחרי עונת הפסקה

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. AJ Mast, AP
רק ש-2015 לא תחזור. לאק/AP, AJ Mast

מאזן בעונה שעברה: 8:8 (מקום שני בבית)

מאמן: צ'אק פגאנו (עונה חמישית)

עזבו: קודי פלינר (טייטאנד), מאט האסלבק (קוורטרבק, פרש), צ'רלי וויטהרסט (קוורטרבק), אחמד בראדשו (רץ אחורי), דווייט לאורי (סייפטי)

הצטרפו: פטריק רובינסון (מגן פינה), רוברט טורבין (רץ אחורי)

נבחרו בדראפט: ריאן קלי (סנטר), טי ג'יי גרין (סייפטי), ל'רייבן קלארק (תאקל התקפי)

צ'אק פגאנו מאמן אינדיאנפוליס קולטס. GettyImages
קיבל עוד צ'אנס וצריך להצדיק אותו. פגאנו/GettyImages

אחרי עונה רוויית פציעות ואכזבות, פותחים הקולטס את 2016 שוב באור הזרקורים, לאחר שהעניקו לאנדרו לאק את החוזה הגדול בהיסטוריה, 140 מיליון דולר לשש שנים. הקוורטרבק שיחק בעונה שעברה רק שבעה משחקים עקב פציעה ואיש לא הופתע מכך שהקבוצה התקשתה בלעדיו, לאחר שסחב אותה לפלייאוף בכל אחת משלוש עונותיו הראשונות בליגה.

במטרה לעזור ללאק, אינדי בחרה בסיבוב הראשון של הדראפט את הסנטר ריאן קלי, שינסה לשמור על הקוורטרבק. עם זאת, הבעיה עלולה להיות במציאת שחקנים אליהם יכול לאק להעביר את הכדור. פרנק גור בן 33 והוא הרץ הפותח המבוגר בליגה, בעוד הרצים שנמצאים אחריו והגיעו בפגרה האחרונה (רוברט טורבין וג'ורדן טודמן) לא נחשבים למניה בטוחה. בגזרת התופסים, טי ווי הילטון ימשך להיות היעד מספר 1 לעומק, בזכות המהירות האדירה שלו, אבל דונטה מונקריף ופיליפ דורסט עדיין מעלים סימני שאלה לגבי העקביות שלהם. דווין אלן ימשיך להיות הטייט אנד הפותח, למרות שסיים את העונה שעברה עם טאצ'דאון אחד בלבד.

ההגנה של הקולטס מתחלקת לשניים. החלק האחורי צעיר ומבטיח במיוחד, עם ההייפ סביב בחירת הסיבוב השני בדראפט טי ג'יי גרין. יהיה מעניין לראות האם וונטה דיוויס חוזר להיות מגן הפינה הבכיר שראינו לפני שנתיים. בחלק השני של ההגנה, הקולטס עדיין נשענים על טרנט קול, אריק וולדן ורוברט מאת'יס הוותיקים והקבוצה מחכה שהנרי אנדרסון יחזור מהפציעה שהשביתה אותו למשך שנה, אחרי קמפיין רוקי מבטיח.

תחזית: לאק יחזור להיות לאק, מאזן 6:10, מקום 1 בבית והפסד משוגע בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully