וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנסי טייטאנס: באמונה שלמה

יובל קליין

30.8.2016 / 17:00

הטייטאנס מאמינים במרקוס מריוטה והסכימו להעביר את הבחירה מספר 1 בדראפט בשל כך. דימרקו מארי המסקרן הגיע כדי להראות שמה שקרה בפילדלפיה לא היה באשמתו ובטנסי מצפים לראות שיפור, לפחות קל

מרקוס מריוטה טנסי טייטאנס. AP
עליות וירידות בעונת הרוקי. מריוטה/AP

מאזן בעונה שעברה: 13:3 (מקום רביעי בבית)

מאמן: מייק מולארקי (עונה מלאה ראשונה)

עזבו: דוריאל גרין בקהאם (תופס)

הצטרפו: דימרקו מארי (רץ אחורי), מאט קאסל (קוורטרבק)

נבחרו בדראפט: ג'ק קונקלין (תאקל התקפי), קווין דוד (אנד הגנתי), אוסטין ג'ונסון (תאקל הגנתי), דריק הנרי (רץ אחורי)

דימרקו מארי שחקן פילדלפיה איגלס. GettyImages
ימי דאלאס העליזים או ימי פילדלפיה העגומים? מארי/GettyImages

טנסי החזיקה בבחירה הראשונה של דראפט 2016, אבל העדיפה להעביר אותה בטרייד לסנט לואיס, כי היא מאמינה במרקוס מריוטה. הקוורטרבק עבר רכבת הרים בעונת הרוקי שלו, עם כמה מהלכי היילייטס מצד אחד ובעיות במסירות לעומק מצד שני. מבין כל הקוורטרבקים בליגה, מריוטה היה במקום הלפני אחרון בדיוק מסירות של 20 יארד ויותר.

כנראה בגלל זה ובגלל מצבת התופסים הבינונית בקבוצה לאחר שהעבירו את דוריאל גרין בקהאם לאיגלס, העדיפו בטנסי לשנות כיוון ולבנות את ההתקפה סביב משחק הריצה. דימרקו מארי הגיע מפילדלפיה עם הרבה כוונות להראות שהסיטואציה באיגלס היא זו שפגעה בו והוא עדיין יכול להיות אחד הרצים הטובים בליגה. מאחוריו, הטייטאנס בחרו בסיבוב השני את דריק הנרי מאלבמה. כדי לפנות לשניים הללו נתיבים, טנסי לקחה בסיבוב הראשון את ג'ק קונקלין, שנחשב לשחקן קו ההתקפה הכי טוב בדראפט מהבחינה הזו.

החור הגדול בסגל של טנסי הוא ההגנה, במיוחד בעמדות הסקנדרי, שם הקבוצה מדורגת במקום האחרון על פי התחזיות. גם בחלק הקדמי של ההגנה המצב לא מרשים, כאשר מלבד ג'רל קייסי אין שם נוסף שבולט לעין. אולי בריאן אורקפו הוותיק יכול לסייע, אבל מרבית הכובד ההגנתי יהיה על קייסי, שסיים במקום השביעי בליגה בסאקים.

תחזית: 12:4. ניצחון אחד יותר מהשנה שעברה וזה רק בגלל דימרקו מארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully