וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון טקסאנס: קילו וואט

יובל קליין

30.8.2016 / 9:00

ג'יי ג'יי וואט האימתני יוביל גם העונה את ההגנה המצוינת (על הנייר) של הטקסאנס, ששמו הרבה מאוד כסף על ברוק אוסווילר בתקווה שהוא ישחזר את היכולת מדנבר. אם הכל יסתדר, יוסטון שוב תהיה אחת הקבוצות החזקות בחטיבה

בריאן הוייר יוסטון טקסאנס. Eric Christian Smith, AP
העונה הקודמת הסתיימה רע ובריאן הוייר כבר לא עמנו/AP, Eric Christian Smith

מאזן בעונה שעברה: 7:9, מקום ראשון בבית, הפסד 30:0 לקנזס סיטי בווילד קארד

מאמן: ביל אובריאן (עונה שלישית)

עזבו: אריאן פוסטר (רץ אחורי), ברנדון ברוקס (גארד), בריאן הוייר (קוורטרבק)

הצטרפו: ברוק אוסווילר (קוורטרבק), למאר מילר (רץ אחורי)

נבחרו בדראפט: וויל פולר (תופס), ניק מרטין (סנטר), ברקסטון מילר (תופס)

ג'יי ג'יי וואט יוסטון טקסאנס. AJ Mast, AP
הכי טוב שיש. וואט/AP, AJ Mast

ברוק אוסווילר שיחק רק שמונה משחקים בעונה שעברה (מאזן 3:5), בהם מסר לעשרה טאצ'דאונים לעומת שישה איבודים. זה הספיק לטקסאנס להעניק לו חוזה של 72 מיליון דולר לארבע שנים. כן, עד כדי כך היו נואשים ביוסטון לקוורטרבק, אחרי עונה מזעזעת בה ארבע שחקנים שונים מילאו את התפקיד ללא הצלחה. למרות כל הצרות, יוסטון זכתה באליפות הבית, בעיקר בזכות ההגנה האדירה שלה, בראשות ג'יי ג'יי וואט.

הפנומן ההגנתי עבר ניתוח בגב בפגרה וייתכן שיפסיד את תחילת העונה, אבל עם כוח הרצון שכבר הפגין מספר פעמים, איש לא יהיה מופתע עם וואט יוביל את הגנת הטקסאנס כבר בשבוע הראשון. אפילו בלעדיו, ההגנה הזו היא מהמוכשרות בליגה. הבחירה הראשונה בדראפט לפני שנתיים, ג'דייביון קלאוני, סבל מפציעות בעונה הראשונה, אבל גם הראה הרבה ניצוצות ואם יישאר בריא, הוא יאמלל את חיי הרצים והקוורטרבקים של היריבות. הפנים המוכרות של בריאן קושינג, וויטני מרלסיוס ו-ווינס ווילפורק (או במקרה שלו, הבטן המוכרת), יישארו איתנו.

מלבד החלפת הקוורטרבק, הטקסאנס ביצעו עוד כמה שינויים משמעותיים בהתקפה. למאר מילר יחליף את אריאן פוסטר, שהראה שאי אפשר לסמוך עליו לעונה שלמה מבחינה בריאותית. מילר לא תמיד קיבל את הכדור מספיק במיאמי, אבל כאשר זכה להזדמנויות שלו, הראה דברים טובים ועכשיו יש לו צ'אנס נהדר עם יוסטון. המשמעות בעזיבתו של פוסטר היא גם שדיאנדרה הופקינס הוא הפנים של הקבוצה בהתקפה. התופס סיים שלישי בליגה מבחינת תפיסות ויארדים אשתקד והרבה לחץ ירד ממנו לאחר שקיבל חיזוק משמעותי, בדמות וויל פולר וברקסטון מילר, שנבחרו גבוה מאוד בדראפט. פולר הוא התופס השני שנבחר בדראפט החולף והוא מגיע אחרי שנתיים אדירות באוניברסיטת נוטרדאם. מילר הוא גם סיפור מעניין, לאחר ששיחק שנתיים כקוורטרבק במכללת אוהיו סטייט, אבל לאחר פציעה בכתף ותחרות על העמדה, העדיף לעבור תפקיד ועשה זאת בצורה מרשימה.

תחזית: 7:9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully