וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפאלו בילס: ההצגה אחי טובה בעיר

29.8.2016 / 17:30

רקס ריאן הביא לבפאלו את אחיו רוב ויחד השניים צפויים להכניס הרבה צבע ועניין לעונה הזו. לא בטוח שזה יספיק כדי להביא את הקבוצה לפלייאוף לראשונה במילניום הזה, אבל מגמת השיפור צפויה להימשך

מאמן בפאלו בילס רקס ריאן. Matt Rourke, AP
יהיה מעניין איתו ועם אחיו. רקס ריאן/AP, Matt Rourke

מאזן בעונה שעברה: 8:8, מקום שלישי בבית

מאמן: רקס ריאן (עונה שנייה)

עזבו: כריס הוגאן (תופס), סטפן צ'ארלס (תאקל הגנתי), נייג'ל בראדהם (ליינבקר), רון ברוקס (מגן פינה), מריו וויליאמס (אנד הגנתי), קרלוס וויליאמס (רץ אחורי)

הצטרפו: רג'י בוש (רץ אחורי), קורי ווייט (מגן פינה), לורנזו אלכסנדר (ליינבקר), סטרלינג מור (מגן פינה), זאק בראון (ליינבקר), גלן גרונקובסקי (פול בק, אח של)

נבחרו בדראפט: שאק לאוסון (אנד הגנתי), רג'י רגלנד (ליינבקר), אדולפוס וושינגטון (תאקל הגנתי), קרדרל ג'ונס (קוורטרבק)

רג'י בוש שחקן דטרויט ליונס. AP
מה הוא יכול לתת לבילס? בוש/AP

סקסי רקסי מתחיל עונה שנייה על הקווים בבפאלו וחיזק את עצמו באחיו רוב, שישמש כעוזר מאמן ובאד ריד, שהצטרף לצוות בתור יועץ לדפנסיב בקס. העונה הראשונה של ריאן עם הבילס הייתה סבירה, אבל הקבוצה לא הצליחה להתעלות וסיימה עונה במאזן חצוי וכעת, בבפאלו רוצים לראות תוצאות.

16 שנים בלי פלייאוף, כל המילניום הנוכחי, הן הרבה יותר מדי עבור הבילס, שהחליטו שהם מאמינים בטיירוד טיילור ונתנו לו חוזה מרשים, בתקווה שייקח אותם סוף כל סוף אל הארץ המובטחת. טיילור לא מדויק מדי, אבל נפיץ ומסקרן ויהיה גם חלק ממשחק ריצה שהוביל את הליגה בעונה שעברה ביארדים, בעיקר בעזרתו של לשון מקוי הנהדר, שקיבל כחיזוק את רג'י בוש. ריצ'י אינקוגניטו הבעייתי נשאר בכסף גדול כדי לאפשר לקו ההתקפה להמשיך לפתוח שטחי ריצה, בעוד שמשחק המסירה יתבסס כמובן על סמי ווטקינס הנפלא, שצריך להתגבר על הניתוח שעבר.

דווקא ההגנה, המומחיות של רקס, לא הבריקה ב-2015 ולשם כך הובא רוב, שיחד עם אחיו יהיה אמון על חיזור החוליה הזו.

תחזית: יהיה מעניין בבפאלו, על הקווים ועל המגרש. תשעה ניצחונות, שכנראה לא יספיקו לווילד קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully