וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ג'טס: הזקן והים

29.8.2016 / 8:45

אחרי סחבת ארוכה במיוחד, ריאן פיצפטריק והזקן שלו חתמו לעונה נוספת. הסילונים, שבעונה שעברה רק האקס רקס ריאן עצר אותם בדרך לפלייאוף, רוצים לחזור לפוסטסיזן אחרי שש שנים, אבל הגרלה קשה עלולה למנוע זאת

ריאן פיצפטריק ניו יורק ג'טס. Kathy Willens, AP
חתם אחרי סחבת. פיצפטריק/AP, Kathy Willens

מאזן בעונה שעברה: 6:10, מקום שני בבית

מאמן: טוד בואלס (עונה שנייה)

עזבו: אנטוניו קרומארטי (מגן פינה), ג'רמי קרלי (תופס), ג'ף קמברלנד (טייט אנד), זאק סטייסי (רץ אחורי), כריס אייבורי (רץ אחורי), סטיבן רידלי (רץ אחורי)

הצטרפו: ריאן קליידי (תאקל התקפי), מאט פורטה (רץ אחורי)

נבחרו בדראפט: דרון לי (ליינבקר), כריסטיאן האקנברג (קוורטרבק), ג'ורדן ג'נקינס (ליינבקר)

מאט פורטה שיקגו ברס. AP
תוספת מעניינת. פורטה/AP

דווקא רקס ריאן, האקס, מנע מהג'טס להעפיל במחזור הסיום של העונה שעברה לפלייאוף לראשונה מאז הוא עצמו הוביל את הסילונים לגמר ה-AFC ב-2010. למרות התסכול, בצד הירוק של ניו יורק בהחלט יכולים להגיע לעונה הנוכחית מעודדים, שכן הסגל שלהם נראה טוב מאוד והסתערות על הפוסטסיזן ריאלית ביותר.

הסחבת עם ריאן פיצפטריק לא עזרה להכנות, אבל בסופו של דבר האיש והזקן חתמו והקוורטרבק ימשיך להזין בכדורים את שחקני ההתקפה המצוינים שלו, ברנדון מרשל ואריק דקר, שקיבלו תוספת כוח רצינית בדמות מאט פורטה, שהגיע אחרי כמה שנים טובות בשיקגו וינסה לחזור להציג את היכולות האמיתיות שלו. ריאן קליידי אמור לחזק את קו ההתקפה הקשוח אך מזדקן, אותו ימשיך להוביל הסנטר ניק מנגולד. קליידי ייכנס לנעליו של דבריקשואו פרגוסון, שפרש והותיר את ה-NFL עם שם אחד מגניב פחות.

גם קו ההגנה פנטסטי ובו אמורים להמשיך להטיל אימה מוחמד ווילקרסון ושלדון ריצ'רדסון, שמושעה למשחק הראשון של העונה. הג'טס פרדו מאנטוניו קרומארטי, בעוד דרל ריוויס, שקיבל חוזה ענק ולא ממש הצדיק אותו, ינסה להראות למה החזירו אותו לקבוצה.

תחזית: הגרלת המשחקים לא עשתה חסד עם הג'טס, שעלולים להגיע לאמצע העונה במאזן שלילי ועם הלשון בחוץ (ישחקו שישה משחקים חוץ בתשעת המחזורים הראשונים). השאלה אם יהיו להם כוחות משם והלאה. 9:7 ועונה די מתסכלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully