וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד בראונס: ללכת בדרכו של לברון

27.8.2016 / 16:00

קינג ג'יימס סופסוף הסיר את קללת הספורט שרבצה על קליבלנד ואפילו האינדיאנס מצליחים בבייסבול, אז למה שהבראונס לא ירימו ראש סופסוף? עם פול דפודסטה, יו ג'קסון, RG3 וג'וש גורדון, זה עשוי להתחיל לקרות, לאט לאט

ג'וש גורדון קליבלנד בראונס. John Grieshop, GettyImages
יצליח לשחק בלי להסתבך עם החוק? גורדון/GettyImages, John Grieshop

מאזן בעונה שעברה: 13:3, מקום אחרון בבית

מאמן: יו ג'קסון (עונה ראשונה)

עזבו: טראוויס בנג'מין (תופס), אלכס מק (סנטר), דוויין בואו (תופס), קרלוס דנסבי (ליינבקר), ג'וני מנזל (קוורטרבק? בליין? אגדה?), דונטה וויטנר (סייפטי), בריאן הארטליין (תופס), מיטשל שוורץ (תאקל התקפי)

הצטרפו: פול דפודסטה (מנהל אסטרטגי. נו, ג'ונה היל ב"מאניבול"), אלבין ביילי (גארד), דמאריו דייויס (ליינבקר), רוברט גריפין השלישי (קוורטרבק), ראחים מור (סיפטי), ג'סטין טאגל (ליינבקר)

נבחרו בדראפט: קורי קולמן (תופס), עמנואל אוגבה (אנד הגנתי), קארל נאסיב (אנד הגנתי), קודי קסלר (קוורטרבק)

רוברט גריפין השלישי וושינגטון רדסקינס. AP
להציל את הקריירה. גריפין/AP

זמנים טובים עוברים על הספורט בקליבלנד. רגע, בואו נכתוב את זה שוב כדי שכולנו נעכל. זמנים טובים עוברים על הספורט בקליבלנד. לברון חזר הביתה, הביא תואר ושבר את הקללה הנוראית ששרתה על העיר. האינדיאנס ראו כי טוב ושולטים כל העונה ב-AL מרכז, בדרך הבטוחה לסדרת פלייאוף ראשונה מזה כעשור וכעת, אפילו אצל הבראונס האומללים מנשבות רוחות חיוביות ואולי, אולי סופסוף משהו טוב קורה בקבוצה הזו.

כיוון שאת העונה שעברה אפשר לסכם במשפט בודד: "ג'וני מנזל ושלושה ניצחונות", נתקדם היישר לאירועים שקרו מאז ורובם היו מאוד מוצלחים מבחינת הבראונס: מנזל עף סופסוף ורוברט גריפין השלישי, קוורטרבק מצוין שרוצה לשקם את הקריירה שלו שנסקה וצנחה באותה מהירות, הגיע ויהיה הקוורטרבק הפותח, לפחות בינתיים. התופס ג'וש גורדון, הבלגניסט הכי גדול בליגה, הורשה לחזור לשחק בשעה טובה. הקבוצה בחרה 14 שחקנים בדראפט ומציגה סגל עם מבט אל העתיד והטייט אנד גארי בארנידג', תגלית 2015 ב-NFL, קיבל חוזה חדש. יו ג'קסון התייצב על הקווים במקום מייק פטין הבינוני וגם ה-GM ריי פארמר, שהושעה בעונה שעברה בגלל פרשיית סמסים מלוכלכת, כבר לא איתנו. מנגד, האובדן של הסנטר המצוין אלכס מק הוא משהו שבקליבלנד יצטרכו להתמודד איתו.

ואולי יותר חשוב מכל אלה, פול דפודסטה הגיע. תאהבו את ה"מאניבול" או לא, זה הצליח עבור קבוצה קטנה באוקלנד וזה הצליח לדפודסטה מצוין גם בניו יורק מטס, שהגיעה בעונה שעברה עד לוורלד סירייס. אם זה יצליח גם בקליבלנד, תהיה שמחה וששון בעיר שסופסוף מתעוררת לה אחרי חצי מאה של נמנום מדכא.

תחזית: האם זה יצליח כבר העונה? עוד לא. קשה לקפוץ משלושה ניצחונות גבוה מדי, בעיקר כשרכבת הקוורטרבקים הבלתי נגמרת מקבלת עוד שם ואיש לא בטוח איזה RG3 נראה העונה. יחד עם זאת, שישה או שבעה ניצחונות נראים כמו מאזן ריאלי ויהיו צעד ראשון בדרך הנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully