וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג סטילרס: נר על החלון

26.8.2016 / 16:00

חלון ההזדמנויות של הסטילרס לזכות באליפות נוספת עם בן רות'לסברגר מתחיל להיסגר לאיטו, אבל אם הפעם כולם יהיו בריאים וימנעו משטויות מחוץ למגרש, ההתקפה הכי מפחידה ב-NFL יכולה לעשות את כל הדרך לסופרבול

אנטוניו בראון פיטסבורג סטילרס. Ron Schwane, AP
בלתי עציר. בראון/AP, Ron Schwane

מאזן בעונה שעברה: 6:10, מקום שני בבית, ניצחון על סינסינטי בווילד קארד, הפסד לדנבר בחצי גמר ה-AFC

מאמן: מייק טומלין (עונה עשירית)

עזבו: שון ספנס (ליינבקר), ברנדון בויקין (מגן פינה), הית' מילר (טייט אנד, פרש), שון סווישם (בועט, פרש)

הצטרפו: לדריוס גרין (טייט אנד), ריאן האריס (תאקל התקפי), סטיבן ג'ונסון (ליינבקר), ריקרדו מת'יוז (אנד הגנתי)

נבחרו בדראפט: ארטי ברנס (מגן פינה), שון דייויס (סייפטי), ג'אבון הארגרייב (תאקל הגנתי)

ליביון בל שחקן פיטסבורג סטילרס. AP
חייב להפסיק להסתבך. בל/AP

האם אפשר לזכות בעוד טבעת אליפות לפני שהחלון של ביג בן רות'לסברגר נסגר? זה מה ששואלים את עצמם בעיר הפלדה לקראת העונה הנוכחית. ב-2015, פיטסבורג חזרה לפלייאוף אחרי שתי עונות היעדרות, אבל נבלמה על ידי ההגנה המצוינת של דנבר ואולי לא פחות מזה, על ידי עצמה, למרות שכבר הצליחה לעבור איכשהו את סינסינטי בסיבוב הראשון, בלי רות'לסברגר, בלי ליביון בל ובלי אנטוניו בראון הפצועים ואחרי פיגור 15:0 במהלך המשחק.

הסטילרס נכנסים לעונה הזו עם כל הכלים להצליח וכשרבים מהמרים שכל עוד הטריו ההתקפי האדיר הזה שלהם יישאר בריא, זו תהיה הקבוצה הכי טובה ב-AFC. מכאן והלאה, זה בעיקר תלוי בהם והבעיה של פיטסבורג היא שכאשר הדברים תלויים בה, היא נוטה לסבך אותם. אז בל כבר מושעה לשלושת המשחקים הראשונים של העונה והתופס השני של הקבוצה, מרטאביס בריאנט, בכלל לא ישחק ב-2016 כי גם הוא חטף השעייה על שימוש בחומרים אסורים. מי שינסה להיכנס לנעליים של בריאנט הוא מרקוס וויטן, הבטחה גדולה שלא ממש מממשת עד כה. לדריוס גרין הובא כדי להחליף את הית' מילר הפורש וכל אלה ייתנו לרות'לסברגר הרבה כלים, אותם הוא יצטרך לנצל בחוכמה, גם כדי לשמור על עצמו מפני עוד פציעות. מבחינת ההגנה, מדובר בעונה שנייה ברציפות בה הסטילרס משתמשים כמעט בכל הבחירות המשמעותיות של הדראפט כדי לחזק את החוליה הזו, בתקווה לא לראות שוב משחקים בהם סיאטל למשל מנחיתה עליהם 39 נקודות או אוקלנד 35.

תחזית: 5:11 ומקום ראשון בבית. אם כולם בריאים, סופרבול הוא ריאלי מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully