וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: הרויאלס מתעוררים, הדודג'רס בפסגת המערב

19.8.2016 / 15:25

האלופה קנזס סיטי השיגה חמישה ניצחונות רצופים, אבל זה עלול להיות מאוחר מדי עבורה. לוס אנג'לס עקפה את סן פרנסיסקו ומובילה בחצי משחק. הדרמה ב-AL מזרח נמשכת

סלבדור פרז אלכס גורדון קנזס סיטי רויאלס. Orlin Wagner, AP
מה הסיכוי שלהם? סלבדור פרז ואלכס גורדון חוגגים/AP, Orlin Wagner

לאורך רוב העונה נדמה היה שאלופת ה-AL בשנתיים האחרונות ואלופת ה-MLB המכהנת, קנזס סיטי, תחמיץ הפעם את הפלייאוף, אלא שהרויאלס, כפי שהוכיחו השבוע, לא מתכוונים לוותר בלי מלחמה. הקבוצה מאצטדיון קאופמן השיגה הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון חמישי ברציפות, 1:8 ביתי מול מינסוטה ולמרות שהיא עדיין בפיגור תשעה משחקים מקליבלנד בבית המרכז ורחוקה שישה משחקים וחצי מהווילד קארד, אולי היא עוד לא אמרה את המילה האחרונה. האינדיאנס מצדם ממשיכים להוליך את הבית בביטחה, עם מאזן 50:69 ועם מאזן ריצות מרשים של 104+, כאשר דטרויט שישה משחקים מאחור.

שלושה ניצחונות רצופים של טקסס ב-AL מערב הפכו את הריינג'רס השבוע לקבוצה הראשונה בחטיבה שחוצה את רף 70 הניצחונות. טקסס עומדת כרגע על 50:72 ורחוקה שבעה משחקים מסיאטל. בינתיים, במזרח ממשיך להתחולל קרב משולש נהדר, כאשר כרגע טורונטו עם מאזן 52:69 ומובילה במשחק וחצי על שתי הדולקות אחריה, בולטימור ובוסטון, אשר לשתיהן מאזן 53:67. שתי הקבוצות הללו גם מחזיקות נכון להיום בכרטיסי הווילד קארד, ביתרון שלושה משחקים על פני סיאטל.

בינתיים, ב-NL מערב מתרחש מאבק לא פחות דרמטי, כאשר הדודג'רס סופסוף כבשו את המקום הראשון וחלפו על פני סן פרנסיסקו, אבל הפסידו הלילה 5:4 בפילדלפיה וכעת היתרון שלהם עומד על חצי משחק בלבד (53:67 מול 54:67). במזרח ובמרכז העניינים הרבה יותר ברורים. וושינגטון מובילה בתשעה משחקים וחצי על מיאמי וב-11 וחצי על סגנית האלופה ניו יורק מטס ואילו שיקגו קאבס שומרת על המאזן המפלצתי שלה, 43:77, עם ארבעה ניצחונות רצופים שביטלו רצפים דומים בהם מחזיקות כרגע גם סנט לואיס וגם פיטסבורג. הפער של הקאביז מהקרדינלס עומד על 13 משחקים, כאשר נותרו עוד 52 לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully