וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקות בין מכבי והפועל תל אביב בנוגע להעתקת הדרבים לחיפה

19.8.2016 / 11:16

היוזמה המשותפת לקיום הדרבים בחיפה עלולה להתפוגג עוד לפני שעלתה להצבעה, בעקבות מחלוקות בין שתי הקבוצות בשלל נושאים. במנהלת עוקבים: "אם אין הסכמות ביניהן, זה לא יעלה לדיון"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מחלוקות בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב עלולות למנוע את העתקת משחקי הדרבי ביניהן לאצטדיון חיפה. כזכור, שתי הקבוצות פנו למנהלת במהלך השבוע בבקשה לארח את משחקי הדרבי בחיפה, דרישה שלא מעט קבוצות הביעו התנגדות כלפיה. לוואלה! ספורט נודע שגם בין היריבות העירוניות יש חוסר הסכמות בנוגע למתווה שיאפשר את המהלך.

הוויכוח העיקרי נוגע לשאלה האם גם מפגשים ביניהן במסגרת הפלייאוף העליון ייערכו בחיפה, או שמא הנדידה צפונה תתבצע אך ורק במשחקים בעונה הרגילה. האדומים רוצים להבטיח שגם בפלייאוף המשחקים יתקיימו בחיפה, אך הצהובים מתנגדים. "הפועל לא מוכנה שזה יהיה חצי חצי ומכבי מסרבת להתחייב לפלייאוף כי ההערכה שעד אז יקום יציע נוסף בנתניה. אם אין הסכמת הקבוצות, אין בכלל מקום לדיון. נכון לעכשיו עוד אין הסכמה בין התל אביביות, אז בטח שאין שום התקדמות", הסביר גורם במנהלת. כדי שהיוזמה תאושר, היא צריכה לעבור בוועדה של ההתאחדות.

דרישה נוספת של קבוצות אחרות למנהלת היא להגביל את מספר הכרטיסים של האורחת לעשרה אחוזים בלבד מכלל הכרטיסים. כך, למשל, לא יתאפשר למכבי תל אביב להביא למשחק שהפועל תארח מעל 3,000 אוהדים. קבוצות אחרות עדיין מביעות התנגדות וטוענות שאישור כזה יוביל לכך שהקבוצות הקטנות יבקשו לארח את המשחקים מול הקבוצות הגדולו באצטדיונים גדולים יותר.

קשר מכבי תל אביב אייל גולסה מול קשר הפועל תל אביב ניקולאס גורובסוב. ברני ארדוב
היכן ייערך הדרבי הבא? גולסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully